janne

He Janne

ik was benieuwd hoe het is gegaan gisteren met de echo?? en met jullie.?

Ik hoop dat jullie een goeie echo hebben gehad.
hoe ishet nu met de bloedingen, helmaal gestopt??

xx natasja

Hoi,

ik kon niet eerder reageren omdat ik (alweer!) niet kon inloggen op de site.
We hebben inmiddels een hartje gezien op de echo!!
Maar wat betreft groei loopt het achter op het aantal weken, dus volgende week weer terug voor een echo, dus hopen dat de groei zich goed doorzet. We hebben nog geen "garanties"gekregen het kan nog beide kanten op, hopelijk blijft het vruchtje zich goed door ontwikkelen!!
De bloedingen kunnen veroorzaakt zijn door 2 blaasjes die waarschijnlijk nog 1 of 2 vruchtzakjes geweest kunnen zijn, maar dat weten ze ook niet zeker.
Nog steeds spannend dus!!
Bedankt voor jullie interesse!

Groetjes Janne

Oh Janne wat fijn dat je een hartje hebt gezien.
Maar wat blijft het nu weer spannend! Kan je al een beetje blij zijn of ben je nog erg voorzichtig?
Meis,sterkte voor nu,
ik hoop zo dat het goed blijft gaan.
Ik ben morgen een week na de IUI. Ik heb tot gister wat last gehad van "menstruatie"kramp. Hier blijft het dus ook tot volgende week spannend, al is het op een andere manier dan bij jullie.
liefs Fleur

Hoi Janne,

Nou in ieder geval is er nog goede hoop voor jullie! We blijven voor je duimen dat het allemaal goedkomt!

Spannend meid.In ieder geval hebben jullie wel al een goede echo gehad,dat is heel fijn.
Ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan.Hoeveel weken ben je nu?
En is bloeden inmiddels gestopt?

Gr. Suusje

he janne

tegek dat jullie een hartje hebben gezien, dat achter lopen kan ze later nog inhalen. ga je nu wel al proberen te genieten van je zwangerschap of duur je dat niet??
Meid ik blijf duimen dat het allemaal goed gaat enz.

xxxxxxxx

Terug
Bovenaan