Janneke in de puckababy

Schattig hè, ze wurmt d'r vingers door het halsgat heen.
Meestal doe ik haar armen tussen die band met klitteband, want anders zit ze nog te woelen met die armen.
Misschien een tip voor anderen.

Groetjes Marina

Hahaha!
Wat schattig he!?
Onze Maudy doet precies hetzelfde, en zo met die haartjes, dezelfde kleur puckababy en dat handje is het eigenlijk identiek...........lekker grietje hoor!

Fijn dat ze er zo goed mee slaapt!
Die armpjes heb ik ook wel eens bedacht maar nooit durven uitvoeren, het kan dus gewoon!?
Fijn om te weten........

Liefs Rimke

Wat een schatje zeg! Wat ligt ze heerlijk te slapen! Amy heeft de Swaddle Me. Die zou iets meer geschikt zijn voor sterke baby's dan de Puckababy maar ze worstelt zich er met een groot gemak uit. Op het CB hebben ze het geprobeerd met de echte inbakerdoeken en met tape maar zelfs daar komt onze houdini uit! Mijn voorstel om haar in te bakeren met alleen ducktape werd niet als zinnig ontvangen haha!
Ik vind t wel grappig. Het is maar zelden dat ze de moeite neemt om los te breken en daar dan last van heeft. Vanmorgen wel, toen was ze met één arm losgebroken en kwam ze om 6.30 uur ipv 8 uur maar ach.. heb heel weinig te klagen.

Liefs,
Marian

Whihihi, ducktape is hier ook al eens geopperd.............samen met tye rips (of hoe je dat dan ook weer moge schrijven......
Die augustusdame's van ons zijn niet voor een gat te vangen, dat is duidelijk................ach zolang ze slapen, slapen ze. En dan geldt voor slapende baby's hetzelfde als voor slapende honden................

Ze is te schattig! Ik vind altijd als ze ingebakkerd zijn dat ze een ander kleurtje gezicht krijgen, net engeltjes. Ik vind het zo mooi om te zien...

Raaf had dat ook, die was veel bleker als ie ingebakerd sliep. Hij slaapt nu sinds een week niet meer ingebakerd. Hij had het helemaal ermee gehad. Wij gebruikte de pacco inbakerdoek, en meneertje kreunde en steunde zo hard om zich los te wringen dat wij daar echt halve nachten van wakker konden liggen... dus ik dacht dat ie het misschien wel gewoon zat was. Afbouwen ging trouwens heel makkelijk.

Nu slaapt ie lekker in een slaapzakje, vind ie heerlijk... hij was echt verbaast toen ie voor het eerst in bedje werd gelegd (nog even zonder slaapzak)...

Wat een schatje! Onze dochter deed dit op een gegeven moment ook, echt wurmen tot de hele hand eruit was! En als het niet lukte ging ze sabbelen op haar handje met de doek er nog tussen! Toen hebben we besloten op de puckababy in een keer te stoppen! En? Ze sabbelt nu heerlijk op haar duimpjes, wordt ze eventjes wakker dan sabbelt ze zichzelf weer in slaap!

Ja grappig hè.
Ja, Rimke d'r armen kunnen gewoon tussen die band. Is ook handig voor een voorkeurshouding. Want als ik de ene arm vast doe en die andere los, gaat ze automatisch zuigen aan de hand die los zit.  En de andere avond deed ik het andersom. Snap je?
Nu is het niet meer nodig. Ze ligt om en om met d'r hoofd.

Ik vind het moeilijk om ze zonder zak te laten slapen. Ben bang dat ze dan uit d'r ritme gaat!

Overdag is het een ramp met slapen. Ze doet alleen hazeslaapjes van een half uur!

Terug
Bovenaan