Janneke (pregnancy)

Hoi Janneke,

Ik zag dat je me via het berichtje aan Sannie had terug gevonden, nu lijkt het me handiger om via een nieuw berichtje(wat ik nu heb gemaakt) elkaar te "spreken".

Dus bij deze.



groetjes Odette
 
hai odette,
nou ik hoor hier niet meer thuis joh, want ben vanochtend voor een test naar de huisarts gegaan met mijn potje urine(verstopt in mijn jaszak heel sneaky....)en jawel test was negatiefik was stiekem een beetje teleurgesteld want ook zit het niet in de planning, we hadden al erover gefantaseerd enzo je weet hoe dat gaat het zou ondanks alles echt welkom zijn geweest.
maarja ik heb een mirenaspiraaltje en die werkt goed, en ik blijk volgens mijn huisarts gewoon een van de velen die na lang gebruik geen menstruatie meer krijgen, en ja dat misselijk zijn wist ie ook niks voor.1 ding is wel zo, bij mijn 2e kindje was ik ook naar de huisarts wezen testen en negatief en een week later zelf gedan en ja hoor er was een baby op komst dus ja we zien wel, maar de spanning is ervan af. het was ontzettend leuk om hier terecht te komen(eigenlijk per ongeluk)en ja joh, ik ben geen zwangere dus maak ik maar weer ruimte voor een ander joh , ik wens je hierbij een fijne zwangerschap met goede afloop geniet ervan, liefs janneke(we nemen er nog een nu kan dat wel .......)doeidoei
 
Hoi Janneke,

Wat jammer dat de test negatief is....Heb je niet nu je een paar dagen hebt kunnen fantaseren zoiets van haal dat ding er maar uit en we gaan ervoor?

Echt heel jammer dat het niet zo is, want hoe meer zwangeren, hoe gezelliger!

Nou ja, wie weet kom ik je binnen kort toch tegen op het forum, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Groetjes Odette
 
Terug
Bovenaan