jannetje

A

Anoniem

Guest
ik heb gister met m'n verjaardag een reencape gekregen speciaal voor de kleine in de stoeltje, zowel voor voorop als achterop. het is ook een windpak, dan de beentje gaan in een soort zak en dan over de rug voor de tocht, met klitterband zit er dan een stuk po wat je los kunt maken als het regent. en die kan dan over het hoofd en over het stuur. en het heeft dus een hele kleine hoofdopening want hij is speciaal voor kleine kinderen/baby's.

het merk is, deryan. deze komt van de jongegezinnenbeurs, ze hebben ook een site

www.deryan.nl,

hee suzanne bedankt voor de tip! Ik had er nog niet van gehoord, klinkt ideaal! Ga dadelijk meteen je link bekijken.

Ik had inmiddels een regencape voor Berend gekocht, maar die is nog erg groot en waait vaak helemaal omhoog om hem heen. Nog niet echt ideaal dus.

Stop jij Goewan-Mats nog  in de fietskar of heb je inmiddels ook een fietsstoeltje erbij?

En (sorry, off-topic) hoe staat het met  de "moeilijke"  gedachten waarover je sprak in het andere forum?  al weer wat beter?

ik heb hem gewoon maar meteen besteld, lijkt me ideaal dat ding!
En ik doe alles op de fiets met Berend, dus hij zal zeer goed van pas komen. Supertip, dank je!

hij zit eigenlijk sinds het "ongeluk" niet meer in de fietskar, ook heb ik nog geen fietsstoeltje, hij kan alleen in de split zitten, maar sinds kort eindelijk ook eventjes normaal, dus ik ben nu voor een stoeltje aan het kijken, meestal als ik met hem ga fietsen heb ik hem in de draagzak op mijn buik hangen, gaat ook prima voor kleine stukjes en je loopt na het afstappen zo de winkel in.

de gedachten zijn weer wat overgewaait, het zijn echt van die momenten, maja je weet maar nooit, maar daar moet ik nu helemaal niet aan denken, ik moet nu gewoon lekker van hem genieten.

durfde je de kar niet meer aan, ook niet met die extra plank ervoor? Ik kan het me wel voorstellen hoor, het was ook erg naar. Zo;n fietskar leek mij ook altijd ideaal.

jeetje dat ie in de split zit, dat kan hij tegen de tijd dat ie 18 is vast bijna niet meer geloven! Dat dat comfortabel is voor hem..

Wij hebben trouwens een stoeltje plus scherm van bobike gekocht, heel degelijk. Voordeel vind ik dat je het stoeltje door een systeempje aan je stuur prikt. Dus stoeltje kan je er zo af halen en op een andere fiets met zelfde systeempje hangen (bv als je partner een keer met de kleine wil fietsen).

oh ja, goed dat die gedachten weer even zijn overgewaaid, wel zo prettig toch. Ik zal er dan ook maar niet meer over beginnen!!

Terug
Bovenaan