jannie 79

Oh meid wat een klap zeg!!!!
Ik weet ook hoe je je voelt. Voor ik onze 1e dochter kreeg heb ik een missed abortion gehad. ( pas achtergekomen met 13 weken en gecurreteerd)

Het is zo oneerlijk allemaal he!!!!

Ik leef met je mee en ik hoop dat je snel weer opnieuw mag gaan klussen.

Neem wel even tijd om dit te verwerken, want dit is echt een grote klap.
Neem je gevoelens echt in acht he meid!!!!

Hele dikke knuffel van linda

oh nee he! Wat een rottig nieuws. Erg verdrietig hoor meid. Ik weet wat je doormaakt. Ik heb in januari een miskraam gehad. Toen was onze kleine met 7 weken en 4 dagen gestopt en ik kwam er ook achter tijdens een echo met 10 weken! Heel naar. Ik hoop voor je dat het snel vanzelf afkomt. Toen ik de echo had gezien begon het diezelfde dag flink door te zetten. Ik had ook voorgevoelens, het kwam niet als een complete verrassing. Ik wens jullie heel veel sterkte!!!

Neem de tijd voor de verwerking he.

Liefs Petra

Hoi Jannie

Had ook al bij de lijst gereageerd maar snap best als je daar niet meer kijkt.

Rot voor je meid maar het geeft wel aan dat je gevoel je niet voor de gek houdt.

En nu laten ze je lopen of gaan ze je helpen?

Probeer het te verwerken en hoop gauw postitief nieuws voor je.

Groetjes Yvonne

Wat lief allemaal zeg.... Ken jullie niet eens...

Ben nu op mn werk (geen idee wat ik hier doe maar ga vanavond met manlief uit eten, lekker kletsen, iets kopen voor mezelf in de stad  en een fles pro secco soldaat maken vrees ik) en het dringt nog niet tot me door, maar heb me voorgenomen het wel een plekje te geven en het niet weg te stoppen! Vanavond in de boekhandel maar even een boekje kopen hierover. Triest, had me voorgenomen de Prenatal leeg te trekken...

Troost is dat het bij ons in een keer raak was na 14 jaar aan de pil te zijn geweest, hopelijk duurt de volgende keer ook niet snel en gaat het in een keer goed. En hopelijk komt de miskraam vanzelf en niet al te vervelend, best eng. Heb ooit een curretage gehad en dat vond ik ook geen pretje.

Thanks!

Hoi Jannie,

Nee wij kennen elkaar allemaal niet. Maar we zitten hier allemaal met hetzelfde he! We zijn zwanger. Als er dan iemand afvalt is dat gewoon heel erg. Ook al ken ik je niet,..ik leef met je mee.

Ook dat mag gezegd worden toch?

Ik heb een curretage gehad, maar ik vond dat niet vervelend hoor.

Sterkte meid.
En als t weer raak is, dan meld je je hier wel he! Wij willen t wel weten hoor.

gr linda

Hoi Jannie,

Het is absoluut waar hoor dat je het gewoon echt erg vind als er iemand afvalt of je die nu kent of niet.

Ik kreeg in januari een miskraam en ik ben toen naar het miskramen forum gegaan. Ik heb daar zoveel steun gekregen van alle dames die mij ook totaal niet konden. En ik hen ook niet maar toch hadden we veel aan elkaar. Ik hoop dat wij jou zo ook wat kunnen steunen.

Veel sterkte!

Hoi Jannie,

Ook vanuit het hoge noorden veel sterkte toegewenst komende tijd.
Hoop dat je inderdaad snel weer zwanger bent,
maar zal toch anders zijn dan de eerst keer denk ik.
Neem lekker de tijd voor jezelf en geniet van de volgende zwangerschap!

Groetjes,
Femke

Terug
Bovenaan