jantine???/

Hoi sacha,
Kom jij ook uit Veenendaal dan? Ik hoop nog steeds moeders met net zo'n ukkie als Lydia (21 juli) te leren kennen (iets ouder of jonger mag natuurlijk ook)... Zelf woon ik in Petenbos, waar zo ongeveer alleen maar jongetjes geboren zijn het afgelopen jaar: ik ken geen enkel meisje! Straks heeft Lydia aan elke vinger een jongen, maar geen enkel vriendinnetje...
Ik ben Rianne, 30 jaar, studeer geschiedenis en zorg verder fulltime voor mijn kleine meissie. Ik ben benieuwd! Andere jonge moeders uit Veenendaal  mogen natuurlijk ook reageren. Klopt het dat meisjeb ook uit Veenndaal komt?

het klopt idd dat meisjeb ook uit Veenendaal komt.
maar euh ik was vanochtend heel vroeg al voorbij de v&d. hmmm zou ik dan een dubbelgangster hebben lopen???
ha ha ha

Hoi Rianne,
Ja ik kom ook uit veenendaal, al ben ik geen echte veense.
Ik woon hier sinds 5 jaar, in 2001 ben ik van het zuiden des lands hierheen gekomen omdat mijn man hier al zijn hele leven woont.
Maarre....ik moet je teleurstellen ik heb ook een mannetje!
 Tygo heet hij en is 31 juli geboren.Ik was 21 juli uitgerekend maar tygo heeft gewacht tot de hitte voorbij was
Er zijn idd veel mannetjes geboren bij mij op de zwangerschapsgym waren we met zijn 8ten en maar 2 meiden, de rest mannetjes!
groetjes!!

hoi hoi

ook ik kom uit veenendaal, woon er nu zo'n vier jaar.
Ben een geboren en getogen fries.
Ben 26 jaar, en  ik heb  wel een meisje.
Geboren 21 juli ( Rianne zie topic voor de meiden uit veenendaal)
gr Liennie

hoi
Ik kom niet uit veenendaal. Ik kom uit Beusichem maar ga nog wel eens winkelen in Veenendaal. Gisteren hebben we de babydoos opgehaald vandaar.
We waren bij de v&d en daar was een mama met een klein kereltje. En ja die leek op Jantine vandaar mijn vraag.
Ik heb vroeger op school gezeten in Veenendaal. op het CLV. Vandaar dat ik veenendaal dus wel aardig ken. al hebben ze heel heel veel bijgebouwd de laatste jaren.
O ja ook hier is een jongen geboren, 30 juli.
groetjes sacha

Terug
Bovenaan