januari 2007 mamas

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

ben een 10-tal daagjes niet meer op het forum geweest daar ik nog steeds op vakantie ben in MALLORCA. Ik dacht laten we eens vlug kijken via de pc van het hotel of er al een januari 2007 deeltje is....maar spijtig genoeg nog niet en ben zo benieuwd hoeveel meiden er zwanger zijn en hoe ze zich voelen...kortom om wat te kletsen over de kwaaltjes en dergelijke.... Wat zou er toch aan de hand zijn dat het zo lang moet duren...?

liefs kaatje 1 xxx net 8 weken zwanger

ps hoe gaat het trouwens met de zwangeren van januari 2007?, misschien kunnen we hier wat kletsen

hoi kaatje1,

hier is ze dan een toekomstig mama 2007
om precies te zijn ( nou ja voor wat het waard is  ) 01-01-2007

Groetjes van Marinte

Ha die kaatje 1 en Marinte,

ik ben ook een moeder die in januari 2007 haar (2e) kindje verwacht.
Het is nog erg pril dus extra spannend.
ik wens jullie een fijne zwangerschap

marie29

Hallo!!! ik ben Natasja, 30 jaar, zwanger en uitgerekend op 2 januari 2007, dus een echte januari mama, hihihi! Ik heb al een zoontje van 11 maanden en ben twee jaar getrouwd.

Ik heb net een clubje opgericht voor januari2007 mama's waar we gezellig kunen kletsen, ervaringen en tips kunnen delen, je kan er ook foto's plaatsen, een dagboek bijhouden, spelletjes doen er zijn zwangerschapsbanners en nog veel meer. Ik zoek alleen nog leden, hebben jullie zin om te komen meekletsen?
http://groups.msn.com/januari2007mamas/welkom.msnw

groetjes Natasja

Hier nog een januari 2007 mama... ik ben uitgerekend op 4 januari 2007

Groetjes Wenn

hallo

Ja ik ben ook een januari mama. Wel iets verder in januari: zo rond 19 januari denk ik.

Groetjes
Cami

ook ik in januari!!! uitgerekend op de 17de!!

leuk leuk en spannend...

xxx

Hallo Dames,

Ik ben Miranda 25 jaar en heb al een zoontje van anderhalf.
Ik ben zelf nu 5 en halve week zwanger van de 2e en ik ben op 27 januari 2007 uitgeteld.
Lijkt me leuk en gezellig om met jullie in contact te komen om ervaringen en zo te delen.
Komt er toevallig ook iemand uit de buurt van brabant.

Groetjes Miranda

Terug
Bovenaan