januari 2007

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

wie was hier in januari 2007 ook al?
ik voel me op dit moment een beetje een vreemde eend in de bijt worden met al die meiden die net beginnen.
(niet erg hoor, maar merk dat ik me een beetje alleen op de wereld voel)

liefs Carina

Hai,

ik geloof dat ik in januari 2007 hier al wel meelas, maar actief schrijven: vanaf april 2007 denk ik (toen "gingen" we ervoor, in jan. stopte ik met de pil).

alleen ukkie???

zucht.. en ik voelde me al helemaal niet prettig.. had stiekum toch gehoopt dat er meerdere meiden waren die toch al langer bezig waren. gedeelde smart is halve smart toch???

Hai Carina,

ik zit al wel een hele tijd op dit forum, maar ook op het zwanger-zijn forum. Ben namelijk aanstaande maandag uitgerekend. Dus in zoverre ben ik geen "lotgenoot" (als je het zo zou moeten noemen).

Bij de wiebelmeiden zit ook een aantal meiden die hier al zeker 1 jaar rondhangen en bij wie het zwanger worden niet wil lukken of die een MK hebben gehad na lang proberen. Misschien dat je daar mee kunt praten? Er praat ook een aantal wel zwangeren mee (waaronder ik) omdat we ooit als 1 'grote groep' zijn begonnen.

Sterkte en als je van je af wilt schrijven: kan altijd. Ook dan kan gedeelde smart halve smart zijn, ook al zitten we niet in hetzelfde schuitje.

Ukkie26

Hoi Carina,

Ik zit hier nog niet zo lang op het forum,sinds  begin december,  maar ben wel al eind mei 2007 gestopt met de pil. Dus ik snap wel een beetje wat je bedoelt. Ik ben nu vaak meer bezig met mij lijf dan echt met het zwanger worden. Maar je bent echt niet alleen hoor!

Groetjes Mariska

Terug
Bovenaan