Januari 2010...

A

Anoniem

Guest
Hallo mede zwangeren...

Het lijkt me leuk een lijstje te maken voor diegenen die in Januari uitgeteld zijn.Zolang het januari forum nog niet online is, is t mss leuk om hier met elkaar te kletsen.

J/M duurt nog ff voor we dat invullen kunnen, maar dan staat t maar vast...

Ik hoop dat 't lijstje zo oke is, maar iedereen kan ja zelf aanvullen of veranderen...

Naam
Leeftijd
Uitgetelde datum
Bezoek VK
Echo
J/M

JIG
30
29-01-10
09-06
09-06
?

Lijnmaan  
30
10-01-10

?
?

Floor
28
18-01-10

16-06
?

Chantal P
31
19-01-10

?
?

Daniellexx
24
21-01-10

?
?

Nou, even over mijn zwangerschap..
Ik voel me prima, maar begin moe te worden.Gelukkig weet ik dat ik gewoon moet blijven doorgaan met alles, anders lig k alleen maar op de bank en wordt t nog erger.Mijn meissie doet gelukkig een lang middagslaapje, dus dan heb k even tijd voor mijzelf...

Ik hoop dat het jullie ook goed gaat, geniet ervan!!

Prettig weekend allemaal.

XXX JIG

Haai J.I.G!
In jouw thema WaHaaa Zwanger heb ik een stukje naar jou geschreven eergisteren. Het staat inmiddels op de tweede bladzijde, maar ik zou het leuk vinden als je het nog even zou lezen.
Ik voeg me hier natuurlijk bij...
Liefs Mamaita

Naam
Leeftijd
Uitgetelde datum
Bezoek VK
Echo
J/M

JIG
30
29-01-10
09-06
09-06
?

Lijnmaan  
30
10-01-10

?
?

Floor
28
18-01-10

16-06
?

Chantal P
31
19-01-10

?
?

Daniellexx
24
21-01-10

?
?

Mamaita        
28
09-01-10
19-06
19-06 (2e)
?

Hai mamaita,

Ik had t idd wel gelezen maar nog niet gereageerd...Leuk joh, dat je ook zwanger bent.Gefeliciteerd!! Hoe is t in Spain?? Hier is t goed hoor...We gaan mss terug naar nederland, maar dat is nog niet zeker.Leuk dat we tegelijk zwanger zijn, echt gaaf.Nou, kunnen we hier lekker verder kletsen...
Succes, hoe voel je je eigenlijk, ik goed, beetje moe, maar gelukkig niet misselijk.

XXX JIG

Ha JIG!
Oke, dan is het goed, hihi!!! Ja, ontzettend gaaf dat we samen zwanger zijn! En gaan jullie mss terug naar Nederland? Wat een spannend plan! Zie je er naar uit om weer in Ned te wonen? Ik zou het ook niet rot vinden, lekker weer boodschappen bij  de AH, heerlijke verse kaas kopen op de markt. Maar aan de andere kant is het leven hier ook weer zo fijn. Altijd is er wel wat te doen op straat en het weer zit bijna altijd mee. Er zitten overal voordelen en nadelen aan.
Ik weet precies hoe het werkt in Nederland, maar vriend weet dat natuurlijk weer precies hier.

Maar goed, we zijn zwanger en dat is goed te merken. Ik ben dus wel bleeeeeeeh misselijk. Maar heb ook trek in van alles, op dit moment chocolaaaa!!
Ben ook heeeel erg moe en heb echt al vanaf het begin ontzettende boobies, pas geen enkele beha meer!
We hebben afgelopen dinsdag de eerste echo gehad en we hebben ons kleine boontje gezien, hij zat wel helemaal tegen de wand, dus heel goed was ie niet te zien. We hebben het hartje goed en stevig horen kloppen en dat is wel heeeeel erg speciaal, we stonden met open  monden te kijken. Wat bijzonder!
Ik dacht dat het mijn hartslag was, maar hij was echt van de kleine..

En ik ga vandaag de achtste week in, blijven toch spannende weken, he?!

Laten we elkaar op de hoogte blijven houden!!

Liefs Mamaita

hoi damens

van harte met jullie zwangerschap.!!!!

en met alle respect maar jullie openen een topic op zwanger worden forum en dat kan voor sommige erg confronterend zijn, vooral voor die al heel lang bezig zijn net als ik ( 1,5 jaar).

er is een topic zwanger zijn, maar dat weten jullie vast wel.

misschien een idee?

veel plezier met jullie zwangerschap en geniet ervan.

groetjes kim

@Kim,

Ja ik weet dat er een zwanger zijn topic is, maar er zitten veel meer zwangeren op dit forum...die kletsen ook gewoon mee en ik wil hier nog niet weg...

'k Wil niet bot doen, maar je hoeft dit topic niet te lezen...

JIG

Terug
Bovenaan