Januari 2019

<p>Hoi,</p><p>Mijn naam is Maaike, 35 jaar en woonachtig in Vijfhuizen, tussen Schiphol en Haarlem. Ik ben moeder van Niek, geboren 6 december 2013, en Jochem, geboren 16 januari 2019.</p><p>Het lijkt mij gezellig om te kletsen met mama's van januari 2019 kindjes. Het maakt helemaal niet uit of het je 1e, 2e, 3e of 10e kindje is. Ik heb het 5 jaar geleden allemaal al een keer meegemaakt, maar toch is het deze keer heel anders. Bovendien is Jochem ons wereldwonder, omdat het medisch gezien bijna onmogelijk was om nog een 2e kindje te mogen krijgen. </p><p>Wie heeft er zin om mee te kletsen?</p><p>Liefs, Maaike</p>

Ik ben 30 januari mama geworden van ons dochtertje Marley! Ons eerste kindje. Ik klets graag mee!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie wonder, Jochem. ?

Hoi!
Welkom ?. Jullie ook gefeliciteerd met de kleintjes. Wat heerlijk is het om weer met zo'n klein mupje op de bank te zitten en te knuffelen. Hebben jullie dat ook?
Jochem is echt een heel relaxed mannetje. Slaapt goed, eet eindelijk goed en laat zich alleen horen als hij honger heeft. Hoe is dat bij jullie?
Zo zn flesjes en dan lekker naar bed. De ene dag is zn laatste fles eerder dan de andere. Meestal blijf ik dan nog wel even wat langer wakker, mijn man doet dan zijn machtfles en ik weer de 1e. Overdag komt hij rond de 3 uur en s nachts spaart hij ons en komt hij maar 1x ?.
Liefs, Maaike 

Hi allemaal,
Gefeliciteerd met jullie kindjes!
Mijn naam is Iris, 28 jaar oud en 30 januari voor het eerst moeder geworden van onze dochter Anne. Ik sluit me graag hier aan, gezellig!
Anne is een heel tevreden meisje, we boffen onwijs met d'r. 
Sinds mijn partner weer aan het werk is doe ik de nacht en de vroege ochtend voeding. Hij blijft op tot 12 uur/half 1 voor de laatste fles dan kan ik alvast een paar uur slaap pakken.
Gaan jullie overdag nog echt slapen als de kleine slaapt? Ik merk dat ik daar echt te onrustig voor ben. Er is zoveel te doen altijd in huis, en dan wil ik ook nog elke dag een stuk met d'r wandelen. De dag vliegt voorbij!
Xx

Hoi allemaal, iedereen gefeliciteerd! 
Mijn naam is Joanne, 28 jaar oud en ik ben op 1 januari (ja, echt...:p) voor het eerst moeder geworden van ons dochtertje Rozemarijn. Ik sluit me aan. :)
Rozemarijn doet het super, ze is vandaag precies 2 maanden oud, slaapt goed (ook 's nachts, ik ben heel dankbaar haha) drinkt goed en is heel vrolijk! 
Ik heb een spoedkeizersnee gehad en het heeft hierdoor vooral mentaal even geduurd voordat ik op de been was. Ik ben afgelopen week weer begonnen met sporten en kan inmiddels ook weer lekker fietsen en autorijden. Heel fijn om weer mobiel te zijn, mijn verlof is hier een stuk leuker door geworden en ik geniet samen met mijn dochtertje met volle teugen!

X

Hoi! Wij zijn op 3 januari ouders geworden van een meisje, Romee. 't is een schat van een meisje, drinkt goed, groeit goed en slaapt een gat in de dag!

Mooi om te zien dat ze elke dag weer wat meer kan, ze begint nu haar stem te ontdekken en leert te schaterlachen. Heerlijk!

Nog verlof tot eind deze maand en dan weer aan het werk (helaas). Romee gaat dan naar een gastouder opvang waar ze op twee dagen zelfs het enige kindje is. Heerlijk rustig dus voor zo'n klein meisje. 

Terug
Bovenaan