zo nu kan ik vertellen hoe het was!
het was eeen hel!
sjee wat was het zwaar zeg..
ten eerste was er niet goed gestrooid..dus overal natte sneeuw op de paden..heb als oma aan mn vriend zn arm gelopen..maar glee contstant weg met mn voeten,maar dat was weer niet bepaald fijn voor mn bekken..verder konden mijn laarzen de natheid niet meer aan dus ook ijskoude en natte voeten in mijn schoenen!
na 4 uur lopen (met wat pauzes) gingen mijn bekken echt zeer doen..en heb ik even en half uur gerust!
maar het hielp niet veel.ik dacht maar..kom even doorzetten voor Jari...de atracties waar ik nog in zou kunnen was ook erg beperkt.alleen het carnaval festival en fata morgana heb ik gehad..de droomvlucht was gesloten wegens een storing erg jammer! en ik kon de helft van de tijd wachten als de andere in een atractie gingen.
om 6 uur hield ik het echt voor gezien,ik kon geen stap meer verzetten..harde buiken had ik wel al 5 gehad ofzo..mijn bekken waren echt zo pijnlijk dat ik wel kon huilen!
toen ook nog eens naar de uitgang lopen..aaaaaaa!!!!
nu na een nacht slapen is het weer "dragelijk" de pijn maar dit dus nooit meer! geen lange afstanden meer lopen voor mij!