Jarig!! Een beetje afleiding.. en een vraag!

A

Anoniem

Guest
Tja alweer 25 jaar geworden vandaag!

Gister nog aardig beroerd, gaat vandaag een stuk beter met maag en misselijkheid. Alleen de jongste zoon was vanacht van 01:30u tot 03:30u wakker/huilen/koorts!! Dus het zal vast een griepje geweest zijn gisteren/vandaag.

De vraag:

Ik heb kortingsbonnen van DA gekregen.. een artikel naar keuze met 25 procent korting. Toen dacht ik zou ik daar ook een zwangerschapstest voor kunnen halen met korting? Onderaan de kortingsbon bij voorwaarden staat dat het niet geldig is op geneesmiddelen/babyvoeding en afgeprijsde artikelen.. valt een zwangerschapstest onder geneesmiddelen? Vind het ook zo lullig om te vragen, geld deze korting ook op een zwangerschapstest?? Wat denken jullie?

Ik wil er toch 1 in huis halen voor volgende week of later.......

Nou ik ga weer ff verder met feestvieren! En niet aan een evt. zwangerschap denken.. word gek van mezelf.. denk er zo wat de hele dag aan!

Liefs mammma

hoi mammma,

als eerste gefeliciteerd.
geen idee of je daarop 25% korting krijgt. volgens mij valt dat onder de geneesmiddelen. dus dan zal het niet mogen.
ik zeg toch maar gewoon vragen.
fijne verjaardag verder nog.

gefeliciteerd!!
ik denk niet dat het onder geneesmiddelen valt maar je zal zien sta je bij de kassa geldt t niet..;)!
succes en fijne verjaardag!
groetjes

Gefeliciteeeeeerd met je verjaardag!! Jaartje ouder dan mij..;)

Heb geen idee waar het onder valt, maar korting of geen korting, je wilt er sowieso vast eentje kopen!;)

Liefs

gefeliciteerd! tja of je belt gewoon de drogist op voordat je gaat ;)

gefeliciteerd meis...

en ik denk zelf dat het wel onder het kopje geneesmiddelen valt.. het is dan wel niet een genees middel maar ja.. je weet hoe de wereld in elkaar zit hihi..

en anders gewoon even vragen aan de kassa medewerkster..

fijne verjaardag nog..

liefs

Hey mammma,

Gefeliciteerd!!! Hopelijk heb je tot nu toe een fijne verjaardag gehad en ben je al flink verwend!!

Ik denk wel dat de testen onder geneesmiddelen vallen omdat ze achter de kassa bij de geneesmiddelen liggen. Maar zou het gewoon even vragen. Mochten ze je kennen dan kun je misschien beter naar een andere da gaan.

Succes en een fijne verjaardag verder!!!

Liefs Ciomamma

Hoi hoi!

Intussen naar de DA geweest.. en ik mocht de bon gebruiken! Dus ik heb 25 procent korting gekregen op twee testen in 1 doos van clear bleu!! Scheelt toch weer een paar euro. Het is alleen de test waar een plus op verscheind.. maar ik neem aan dat deze test ook wel goed is. Verder gaat het wel goed.. af en toe een steek in mn onderbuik en branderige borsten, maar ik reken echt helemaal nergens meer op! Ik zou het heel knap vinden van mezelf als ik deze keer toch echt wacht met testen tot de dag van mn NOD. De reden dat ik het een dag eerder zou willen doen, is om van mn zenuwen af te komen!!!!!!!!!! hahaha..

Groetjes mammma

Terug
Bovenaan