Jarig en extreme bandenpijn

Ik moet heel even mijn hart luchten. Vandaag ben ik jarig, word 23 alweer! Maar heb helemaal niet het gevoel dat ik jarig ben..
Sinds gisteravond extreme bandenpijn. Hoe ik ook zit, lig, sta of wat dan ook er is constant een extreem stekende pijn in mijn rechter lies. Als ik er met mijn hand aan de buitenkant over heen wrijf kan ik het bijna niet hebben van de pijn zo bont en blauw voelt het...
Ik hoopte dat het met een nacht goed slapen wel beter zou zijn maar ik werd halverwege al wakker van de pijn en kon niet meer in slaap komen.
Vanmorgen toch voor de zekerheid de verloskundige even gebeld... Het kan komen omdat ik te druk ben geweest (kan wel kloppen! ) of omdat de kleine een groeispurt maakt... Alleen met rust kan het beter worden.. Dat wordt dus een verjaardag gestrekt op de bank... gezellig...

Hoi, hoog zitten werkt ook goed tegen bandenpijn en even een strak shirt aantrekken, kan ervoor zorgen dat je banden minder gaan hangen, waardoor de pijn iets minder wordt.
Verder helaas geen tips. Heb er zelf al weken last van en wordt alleen maar erger. Heb nu een buiband gekocht op advies van de VK en dat gaat wel.

Wel gefeliciteerd, en nu moet jij je wel laten verwennen!!!

x Yvonne

Gefeliciteerd!! Nu kun jij mooi als een koningin op je troon iedereen ontvangen haha. Nee hoor meid, het liefst ben je gewoon in de benen. Ik weet dat mijn zusje dit ook had de laatste weken. Bij haar kwam het omdat de kleine steeds op haar zenuw drukte. Helaas is hier weinig aan te doen, veel rusten idd en je laten verwennen! Hopelijk knapt het bij jou wel weer op!!

Toch een fijne dag vandaag!
Liefs ciomama

Bedankt voor jullie lieve reacties! Ik doe het vandaag heel rustig aan, ga zittend een paar hapjes maken voor morgen (dan vieren we het) en mijn vriend moet vanavond het huis maar opruimen...
Het is een heel naar gevoel.. Heb het ook pas sinds een week weer, heb het een tijd geleden gehad maar daarna niet meer. Het valt me wel op dat ik het alleen heb als de kleine met de rug aan de rechterkant ligt dus ik hoop dat ie nog even wil wisselen...

Happy birthday to you,
Happy birthday to you,
Happy birthday, lieve Imke!!!!!!!!!!!!
Happy birthday to you!!!

Gefeliciteerd meid, doe lekker rustig aan en laat alle mensen jou vertroetelen, voornamelijk je vriend :) Hopen op HEEL VEEL cadeautjes!!

Liefs, Samantha

hey gefeliciteerd en dan op schrijven 23 alweer.. voel je je oud dan? haah is nog piepjong ik ben zelf 26. ik ken die pijn niet echt. heb wel van de week heel veel pijn bij mijn liezen ggehad wat uitstraalde naar boven benen maar dat was w.s van mijn bekken.. zou id zeggen laat je lekker verwennen! fijne dag

Terug
Bovenaan