Jarig en in een dip!

Hallo allemaal!

Vandaag weer een jaartje erbij, 34 jaar alweer. En ipv lekker feestje vieren, denk ik alleen maar: weer een jaar niks gebeurd. En weer ouder en dus minder kans op een 2e.

Blegh!

Ach strakkies visite dan gaat het vast wel weer, maar nu ff lekker aan het balen!

Hoi Anita,

Gefeliciteerd met je verjaardag!
Geniet er vanavond van, probeer het een beetje van je af te zetten vanavond en probeer het positief in te zien. Je bent al een keer zwanger geweest en hebt al een kindje geniet daarvan en wie weet brengt het je geluk dat je dit jaar zwanger mag worden van de tweede.

Groetjes,
Krissy

Allereerst van harte gefeliciteerd!

Ik snap helemaal wat je bedoelt! Niet van het ouder worden (ben net 28 geworden), maar wel dat verjaardagen niet de meest leuke dagen zijn...

Op mijn verjaardag kwamen 4 zwangeren. Dat is wel even moeilijk, mar om ze daarom nou niet uit te nodigen...

Probeer lekker van je verjaardag te genieten en uiteraard van jullie eerste kindje! Probeer het zwangerworden vanavond even aan de kant te schuiven en concentreer je op je feestje!

Have fun 2night!

Liefs Daisy

Gefeliciteerd met je verjaardag,
wat een herkenbaar verhaal! Ik word deze maand 35 jaar,en helaas wachten wij al 2 jaar op een 2e zwangerschap. Het is wel even weer extra hard als het een speciale dag is.
Geniet van je verjaardag, hopelijk komt je droom snel uit!!
Fleur

Yep, I know......:-( - ik had helaas het zelfde gevoel toen ik in november 34 werd...... Ook wij zijn alweer 2 jaar aan het proberen voor nummertje 2.

Ik hoop dat je toch een beetje van je verjaardag hebt kunnen genieten!

lfs

Hoi Anita,

Ik weet precies hoe je je voelt. Ik ben 2 weken geleden 34 geworden. Maar ik heb nog niet eens 1 kindje, niet dat dat erger is hoor. Maar toch. Ik denk dat velen de druk van het ouder worden voelen. Ook het idee dat er aan een zwangerschap steeds meer risico's gaan kleven en zo. Maar laten we de moed erin houden en er vanuit gaan dat het goed komt!

Hoi allemaal!

Zo, bijna weer in tranen van jullie reacties. En dat bedoel ik goed, want jullie begrijpen precies wat ik bedoel. Dus meer bijna in tranen door de herkenning van jullie allen. Super tof!! Er leven er zat mee in mijn omgeving, maar begrijpen doen ze het niet echt. Dus heerlijk om te lezen!

Fleur en Moeska zitten blijkbaar een beetje in hetzelfde schuitje (qua leeftijd en reeds 1 kindje). Voor Alabama zal ik ook zeker duimen. Gun je zeker je 1e kindje. Dus duim duim duim enz.

Eigenlijk weet ik niet eens wat ik precies moet schrijven als steun naar jullie, maar ik leef zeker met iedereen mee hier op het forum!!

Nogmaals thanx!!

Terug
Bovenaan