jarig vandaag

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik de geweldige leeftijd van 29 jaar bereikt.

Zit vandaag ook op dag 23 in cyclus.
Dus nog paar dagen te gaan, zal ik het ultieme verjaardagskado krijgen dit jaar?

Voel me wel anders dan anders, en heb soms vreemd gevoel in mijn buik.

Maar dat zal ook door de acupunctuur kunnen komen. Afgelopen vrijdag was ik daar weer geweest, hij had ook twee naaldjes in mijn buik gestopt (net als altijd) maar nu met een warmte lamp er boven op. Dan kon het goed doortrekken zij hij.
Nou een dag later was mijn hele buik blauw, opgezet en hard.
Heb hem nog gebeld en hij zij dat dat niet erg was, hij had waarschijnlijk een bloedvaatje geraakt. Heb gewoon een blauwe plek en dont worry daar kwam het op neer. Maar goed voelde het niet. Nu is het trouwens nog steeds blauw (wel minder natuurlijk) en heb veel pijn en steken gehad in mijn buik.

Dus ik denk dat het geluk mij weer voorbij trekt en dat ik wederom gewoon ongesteld word ergens net na de kerst verwacht ik! Maar goed stiekem hoop ik natuurlijk wel dat na 2 jaar en 8 maanden het nu eindelijk eens raak is!

Fijne feestdagen allemaal mocht ik hier niet meer zijn voor die tijd!

groeten,
Cynthia

Lieve Cynthia,

Van harte met je 29e verjaardag!!
Hopelijk trekken de blauwe plekken gauw weg, maarja voor het goede doel he.

Je hebt me wel op een idee gebracht, ik ga me voor de volgende ivf-poging ook maar eens aanmelden bij een goed aangeschreven Chinese acupuncturist!
Hij is zo populair dat er een wachtlijst van een maand of 2 is, komt mooi uit want dan is mn 2e ivf!

Fijne dag en heerlijke kerstdaagjes!
2005 wordt gewoon ons jaar, samen met Mick!

liefs, Suus

Terug
Bovenaan