jarig

A

Anoniem

Guest
ha.

vandaag ben ik jarig! Ik wilde absoluut niet (vooral voor het kindje) dat ze op mijn verjaardag geboren zou zijn. Nou het is nu 15.15 dus ik verwacht dat het niet meer gebeuren zal. Of het moet ineens heel snel gaan, zou kunnen, maar toch ik denk van niet.
Ik vroeg me ook al die tijd af: zal ik 27 jaar zijn of 28 jaar zijn als ik voor moeder word, nou 28 dus!

doei groetjes Petra

Gefeliciteerd!!!
Ik hoop voor je dat je kindje nog een paar uurtjes blijft zitten want tegelijk jarig zijn lijkt mij ook niet echt leuk...
Fijne verjaardag!

Marianne

Hoi Petra!!

Gefeliciteerd met je verjaardag!!
Ik had het afgelopen maandag mijn moeder zij van het begin dat ze op die datum zou komen nou heeft zij bijna altijd gelijk ik de hele dag in spanning maar nee ze zit nog steeds in mijn buik haha
Fijne dag meis..

Liefs Cindy
37 wk 5 dagen

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag hoor!!!

Groetjes, Mirjam

Hoi Petra,

Gefeliciteerd met je verjaardag!! Ik hoop inderdaad voor je dat ze nog even blijft zitten. Zou niet leuk zijn als ze ook vandaag komt. Hoewel het natuurlijk wel een mooi kadootje is. Een hele fijne dag en maar hopen dat ze dan toch binnenkort komt

x

Linda

hoi hoi

van harte gefeliciteerd met je verjaardag
nog een fijne avond toegewenst

groetjes
linda mv romy  18mnd en kirsten 2daagjes oud

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne avond nog.
grts, daantje

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ben inderdaad blij voor je dat je uk zich vandaag (nog) niet aangemeld heeft!
Nog een hele fijne avond en laat je maar lekker verwennen.

Groetjes Hanneke

Terug
Bovenaan