Jas, berenpakje en of voetenzak

<p>Hallo dames, </p><p>Eind november zal ik bevallen en ik kom er maar niet uit. </p><p>Ik heb net een berenpakje besteld maar vind een voetenzak erbij iets te warm. </p><p>Waar hebben jullie voor gekozen? </p>

Ik had het beren pakje van de zara  vorig jaar.  Deze was heel dik en gaf genoeg warmte .
Er ging hooguit nog een dun fleece dekentje over heen  maar dit was meer als zat ?

Ik had idd ook een berenpak bij mijn oktober baby en ik heb geen voetenzak voor haar gebruikt. Hoogstens een dekentje erover. Was warm genoeg!

Een berenpakje is soms wel gedoe om aan en uit te doen.. ik vond een voetenzak en warm vestje daarom ideaal. Maar goed snel genoeg besteld indien gewenst dus.. 

Ik heb een lekkere jas, een voetenzak voor in de maxi cosi en een berenpakje! 
Je gebruikt je jas en berenpak hoogstwaarschijnlijk in de reiswieg als je lekker gaat wandelen of anderzins op pad gaat en dan maak je je reiswieg a la een gewoon wiegje natuurlijk op met een dekentje. (dikte kun je kiezen, ik heb dun en dik) Dan is een jas of berenpakje heerlijk. 
Voor in de maxicosi onderweg en kleine wandelingen heb ik dus een voetenzak. Mede omdat geadviseerd wordt niet met een jas of berenpak te gaan reizen voor de veiligheid. Dan biedt de gordel te weinig steun bij een botsing...... Altijd jas uittrekken in de maxi cosi en dat geldt dus ook voor een berenpak. Daarom heb ik wel een lekkere warme voetenzak. 

Berenpak is lekker warm, maar niet veilig om er mee in de auto te rijden. In de auto mogen ze eigenlijk geen dikke jassen aan.
Ik had een dun vestje en een voetenzak, de hele winter door. En als ik echt een stuk ging wandelen met de maxi cosi, dan een dikke jas en de voetenzak. Persoonlijk vond ik de voetenzak heeeeel fijn, daar kon ik echt niet zonder! 
In een dikke jas/berenpak liggen ze gewoon niet zo heel lekker in de maxi cosi, ze liggen dan enorm opgepropt en kunnen niet meer om zich heen kijken. 
En een dekentje schoppen ze binnen no-time af, heel irritant. In het begin had ik ook een dekentje, maar binnen een maand was de voetenzak besteld.. zoveel fijner!

Ligt er een beetje aan wat je gaat doen/waarnaartoe. Onhandige aan een berenbakje is dat je het helemaal uit moet trekken als je binnen bent en daarna weer aandoet als je naar buiten gaat. Vooral als de kleine lekker ligt te slapen. Een voetenzak kun je dan gewoon openslaan. 

Terug
Bovenaan