jas

hmimes

New member
ik ben aan het kijken voor een jas , heeft nu maat 62 jas die met beentjes eraan . Maar die past bijna niet meer . En bovenkleding draagt hij maat 68 , ik heb een vest maat 74 gekocht is te groot . Ik vraag me af of maat 68 jr lang meegaat ? En of jullie ook naar een jas zijn aan het kijken .
 
Ik heb een poosje terug een nieuwe jas gekocht, maatje 62 bij de prenatal maar die is nog groot voor hem en hij is 14wkn en zit op de gemiddelde lijn. Maatje 74 hebben ze toch pas met een half jaar? Die van mij heeft dat dan nog niet eens denk ik of hij moet een super groeispurt krijgen opeens.
 
het scheelt echt per merk! ik heb een vest gekregen maat 62 die is nog te groot, moet ik de mouwen nog van omslaan en een jasje maat 68 dat is maar iets groter als die 62 vest. gewoon iets meenemen wat hij nu aankan en dan wat groter nemen. tis natuurlijk wel een jas dus er moet wel kleding onder passen! en straks in de zomer kunnen ze al snel een lekker vest aan ofzo!
 
Het is vaak per merk zo verschillend hoe de maat valt. Ik zou gewoon in de winkel passen en er dan 1 kiezen waarvan je nu nog even de mouwen om moet slaan....
 
ja acht er ook aan maar dat is dan maat 74 ?
Hij heeft nu maat 68 en 62 s die heelsnel door hee n gegaan . Dus mischien 68 wat langer ?
 
74 zal denk ik erg ruim zijn, en in de zomer doe je geen winterjas meer aan.... Ik denk dat het maat 74 voor de zomer kleertjes wordt. Hoe ouder ze worden hoe langer ze met een maat kunnen doen....
 
Onze meid heeft nog een jas maat 62 maar begint aardig krap te worden, dus ga zo ff se stad in om te kijken voor 68, truitjes heeft ze ook 68 aan. Maar ze is ook 65cm ( 14 weken) dus denk dat ze met een maand 74 ook wel aan kan. Ik heb met de meiden heel vaak dat alles qua lengte lang moet maar dat de mouwen altijd veel te lang zijn. Is bij een jas wel handig ivm koude handjes.
 
Terug
Bovenaan