jasje welke maat?

Hoi!!

Voor het broertje of zusje voor Isabelle moeten we nog een jasje hebben. Half augustus ben ik uitgerekend. Welke maat zouden jullie kopen? Dus nog geen echte winterjas he?Maar ik denk dat ik toch een jasje of vestje moet hebben?

Ik denk zelf aan maat 62. Of is dat nog te groot?

Groetjes Babybelle

Dank je dat een jasje echt nodig is? Ik zou uit het ziekenhuis vandaan een omslagdoek doen of een dekentje over de beentjes?
Ik heb toen met Feline het jasje geen 1 keer aangedaan... Gewoon zonde vond ik dat.

groetjes Maris

ps en als je het dan toch per se wilt :p zou ik een kleine 62 kopen, 56 is al snel te klein

hoi!

ik heb een jasje gekregen maar vraag me af hoe vaak ik ie ga gebruiken. Zou er zelf niet 1 kopen, gewoon een dekentje over de maxicosi.
Misschien anders een vestje maar niet echt een jasje denk ik.
En idd anders maat 62 dan heb je er wat langer wat aan.

Groetjes Alberdien

Hoi hoi,

Ik heb nu ook nie eens een zomerjasje voor Sylvan, maar een vestje.
Ik zou idd maatje 62 kopen als ik jou was, dan heeft hij of zij er nog wat aan ;-)

Liefs Deb.

Ik had zo'n Nomade in de cosi, die kon je zo open en dichtklappen en met klitteband dichtdoen. Je hebt ze in fleece en in katoen.
http://www.redcastle.nl/index1.html

Groot voordeel vond ik dat er beentjes ingestikt zitten zodat hij altijd goed blijft zitten.
Ook heerlijk voor zo even los in de kinderwagen of voor de lange zomeravonden!

Kyan is van November dus ik heb een jasje wel degelijk gebruikt in maat 56, het groene streepjasje van Prenatal (wordt nu nog steeds verkocht op de site) maargoed nu was Kyan ook maar 2800 gram bij 49 cm en hij heeft er dus tot maart mee kunnen doen.....

Ik zou ook zeggen dat je met een vestje wel aardig uitkomt, zeker in de zomermaanden!
Ik vind alleen wel dat vestjes altijd wel aardig ruim vallen maarja er moet ook weer een truitje onderkunnen......ik zeg succes!!

Groetjes Sas

Oh ja nu ik het lees denk ik er ook aan.. Wij hadden een deken die in de Maxi-Cosi hoorde. Deze was idd heerlijk zacht en warm waardoor je geen jasje nodig had!

Terug
Bovenaan