jasje

Even een simpele vraag. Nemen jullie een jasje mee naar het zh. Ik had bij mijn zoontje in juli geen jasje, had er ook echt nuet bij stil te staan. Vind het nu zo zonde om een klein maatje te kopen. Ik heb nu maar een jasje 68 gekocht, en dacht neem mochten we naar het zh moeten de maxi cosi met dikke hoes mee een een baby wrap ( dekentje) dat kan toch ook?

Onze dochter is van oktober en daar had ik een jasje maat 62 voor haar en meegenomen naar het ziekenhuis. In de maxicosi in hoes. Dat jasje heeft ze tot maart gedragen en toen in zomerjas in dikke hoes. En zij was/is lang. Reken wel dat het in november al behoorlijk koud kan zijn!

Ja dat dacht ik ook maar dacht dat ze snel uit 62 zou zijn de jongste was ook ruim 8 pond. Maar ja neem ik de grotere jas mee en mouwen omvouwen. In het gunstigste geval blijf ik thuis haha je loopt vanuit het zh zo de garage in en vanuit de auto zo naar binnen.

Hier hetzelfde. Ik heb vestjes gekocht en dan met wikkeldeken (evt in de hoes) in de maxi cosi.
Dochter werd in september geboren, had ik jasje maat 62 voor en die heeft ze nog wel tot april/mei aan gehad.

Ja, ik neem een nu wel jas/slaapzak mee. Wij weten al wel een tijdje dat het een kleintje wordt en ik heb een jas in maat 56 mee. Ik heb een jas met trappelzak, die in de maxi cosi kan (zag hem bij de zeeman, maar vond hem zo leuk!).

Dus dat werkt wel zo ongeveer hetzelfde als een wikkeldeken maar dan net ff warmer!

Terug
Bovenaan