Jasmijn geboren 29-03-2010!

Hey lieve meiden,

Het heeft even geduurd maar eindelijk heb ik even de tijd en energie om jullie te laten weten dat ons kleine meisje is geboren :)

Ze heet Jasmijn Antonia Josephine en is afgelopen maandag 29 maart 2010 om 23.47 uur via een keizersnede geboren. Ze woog bij de geboorte 2925 gram. Het is een mooi poppetje met hele donkere oogjes :)

Mijn bevallingsverhaal is er eentje die ik liever wil vergeten dus hier maar eventjes de korte samenvatting:

25 maart zijn we begonnen met de inleiding op medische indicatie, ik was toen 37 weken en 2 dagen zwanger van de kleine uk. De inleiding heeft helemaal niks uitgehaald, er kwam echt geen centimeter ontsluiting bij, werd alleen maar heel erg moe. Do en vrij gel gehad, zaterdag een rustdag en zondag weer gel... en helemaal niks. Uiteindelijk heeft de gynaecoloog besloten om maandagmiddag om 13.00 via die ene kleine cm die ik had, mn vliezen te breken om zo wat voor elkaar te krijgen. Om 17.30 werden de weeen onhoudbaar en heb ik een ruggeprik gekregen, wat wel erg fijn was!

Uiteindelijk om 22.30 's avonds was er 1,5 cm ontsluiting bijgekomen, heel frustrerend. Helaas kreeg ik koorts (38,9) en de hartslag van de kleine dame ging steeds verder omhoog (190/200) en toen is besloten om haar te halen met een keizersnede...

Ze doet het perfect, heeft niet in de couveuse gelegen. Afgelopen vrijdag mochten we samen naar huis maar helaas sinds gisteren weer terug in het ziekenhuis want de pijn aan mijn myoom is onhoudbaar thuis... Dit komt door het krimpen van de baarmoeder en duurt hopelijk maar een paar daagjes....

Op hyves staat al wel 1 hele foto :D!

Voor alle dames die al bevallen zijn, ontzettend gefeliciteerd, geniet van jullie wondertjes en ben benieuwd naar alle koppies dus snel even fotootjes plaatsen als je op hyves zit :D

En voor alle anderen, zet em op!

Liefs Babette & Jasmijn vanuit het ziekenhuis in Delft

Lieve Babette,

Nogmaals gefeliciteerd!!! Prachtige naam vind ik het!!

Jee, wat een hel van een bevalling heb je gehad. Kan me voorstellen dat dit nog wel even een plekje moet gaan vinden!

Konden ze die myoom niet gelijk met de keizersnede verwijderen dan? (ja, ben maar een leek hoor, maar als ze toch bezig zijn???)

Balen dat je toch weer naar het ziekenhuis moet. Maar Jasmijn mag toch wel gezellig met je mee?

He Babette
Van Harte Gefeliciteerd!!
Jasmijn is een mooie naam !
Hoop dat jullie snel lekker naar huis kunnen en van elkaar kunnen genieten (in alle rust)

Ik hou hyves in de gaten ;)
Leuk dat onze maand nu aangebroken is! :-D

x

Van harte gefeliciteerd met jullie kleine meisje!!
Horrorbevalling dus :-(, maar wel iets heel moois voor terug gekregen!!!!
Geniet ervan en ik hoop dat jullie snel naar huis mogen.
Liefs Sonja

Terug
Bovenaan