Jasmijn is aan de dunne......... hellup!!

Nou de titel zegt het al.... Jasmijn is aan de diarree!
Ik dacht in het begin: ach dat gaat vanzelf weer over.... maar ze heeft er nu toch al bijna 2 weken last van. Soms 3 luiers op een dag. In ieder geval altijd 1 na haar middagslaapje. Het zit dan echt overal..... van haar nek tot haar tenen. Ze is nog nooit zo vaak in bad geweest en de wasmachine draait over uren.
Ze is niet anders dan normaal. Behalve dan dat ze minder eet..... maar ik weet niet of dat ermee te maken heeft.

Iemand een idee wat het is? Of een tip hoe ze er vanaf komt? Of moet ik me zorgen gaan maken en langs de huisarts gaan?

Ik heb morgen afgesproken om met een vriendin naar de Albert Cuyp markt te gaan........ ik hou mijn hart vast!!! Ik neem maar een weekend tas schone kleren mee denk ik.

Liefs Trudi

Hoi Trudi,

Wat vervelend nu weer!
Drinkt Jasmijn nog wel goed?
En hoe zit het met evt. koorts?

Als het langer dan 2 weken duurt zou ik wel even een afspraak maken bij de huisarts.

Veel plezier op de Albert Kuyp enne.. ik zou inderdaad maar een gezinsvoorraad kleding meenemen en een inlegger voor in de kinderwagen voor eventuele ongelukjes.
Als je wilt mag je wel een inlegger van mij gebruiken, ik heb ze nog liggen van de kraamweek, moet je ze alleen even ophalen of je moet morgenochtend thuis zijn, dan kan ik ze komen brengen als ik naar Priscilla ga.

Hoe is het verder met jullie?
Hopelijk zien we julie zaterdag!
Succes in ieder geval en ik hoor graag van je hoe het is gegaan.

Liefs Monica

hoi hoi

ook wij zaten met dat ''probleem'' elke ochtend zat caithyn helemaal onder de poep als je gepoept had pff wat een bende elke keer weer haha inmiddels is het sinds gister in een keer weer over (hoop ik)
geen idee hoe ze er aan kwam maar tis heel vervelend ze had het ook een dikke week lang

helaas geen tips

succes

Hey!

Wat sneu zeg, voor jullie allebei dan wel te verstaan! Enige wat ik kan bedenken is als het ook nog zurig ruikt, dat het tanden poep is? Heeft Nina nu last van met de hoektandjes, vreselijk dunne zurige ruikende poep. Echt misselijkmakend soms, hahaha! En anders gewoon even inderdaad je huisarts om advies vragen hoor, zijn ze voor tenslotte.
Leuk zo'n dagje weg! ik zou dus niet teveel kleren meenemen, heb j een goede reden om wat bij te kopen, hihihi! Veel plezier!

Liefs, Marieke

Hoi Trudi,

Mijn middelste heeft dit heel lang gehad, 3x per dag poepen hoeft geen diaree te zijn, al mijn kinderen poepen 3x per dag, zij hebben gewoon een hele goede stoelgang!
Voor mijn middelste had ik standaard 2-3 setjes schone kleren bij, als hij poepte zat het ook overal van nek tot tenen zeg maar, had de oudste afzwemmen voor diploma dan kon ik in een kleedhokje de middelste helemaal omkleden, of op een verjaardag, gewoon elke dag was het minimaal 1-2x flink raak! uiteindelijk is het minder geworden toen hij rond zijn 2e wat dikkere ontlasting kreeg!
Natuurlijk kun je even wat ontlasting laten nakijken bij bv de huisarts zodat je zeker weet dat het niks anders is, maar ik denk dat je idd gewoon voor voldoende luiers en kleren moet zorgen als je weggaat!! Vervelend is het wel!
Hopelijk toch een fijne dag vandaag!

Gr MJ

Lastig, hè? Tja....
Voelt ze zich verder oké???
Ik dacht direct aan het doorkomen van tanden of - erger nog - kiezen. Leah had ook van die enorm vieze poepbroeken, hoera, tot in haar nek.... niet lang daarna kwamen de bovenkiesjes door.....
Sterkte met verschonen en veel plezier op de Albert Cuyp, leuk!!

Hoi hoi,

Is het niet van de kiezen? Myrthe heeft daar ook paar weken flinke dunne luiers van gehad, en inderdaad soms tot aan haar oren toe. Wat was ik blij met Vanish!
Roosvicee stop werkte hier wel hoor. En ik hoorde ook dat hier iets heerst van diaree. Misschien bij jullie ook?
Als je het niet vertrouwd dan de huisarts bellen.

Liefs en hopelijk tot zaterdag!

Reneke

Terug
Bovenaan