Jasmijn is een juni baby geworden

Na echt een helse 16 weeën en persweeen kwam de ontsluiting maar niet op gang, kwam niet verder dan 6. Begon met 3 en heb over de andere 3 dus 16 uur over gedaan. Resultaat; een keizersnede!
Niet op gerekend maar op dat moment van harte welkom want ik kon niet meer.

en wat bleek, mijn bekken waren te smal dus ze kon niet genoeg indalen en voor ontsluiting regelen. Ze zat zelfs een beetje knel.

En dus na 17 uur kwam onze mooie meid dan eindelijk op de wereld. 10 dagen overtijd, 54 cm en 3880 gram, met een enorme bos zwart haar.

Ze is prachtig!!

Super dat ze er nu toch eindelijk eruit is. GEFELICITEERD!
Ja die weeën kunnen zo afmatten. Ik heb bij mijn eerste ook lang over de ontsluiting gedaan met echt verschrikkelijke rugweeën. Pas toen ze mijn vliezen braken kwam de ontsluiting toch goed op gang.
Bij mijn tweede ging alles zo snel dat ik in 3 uur en 45 minuten en 2 persweeën al bevallen was. Het was zo'n opluchting dat het zo gemakkelijk ging.

Petje af dat je het zo lang hebt vol gehouden. En nu een mooie dochter met veel zwarte haartjes (onze eerste had dit ook). Dat is zo ontzettend mooi en zo genieten!

Geniet van de kraamweek... die is zo voorbij!

Hey gefeliciteerd, wat fijn dat ze er eindelijk is!!! Goh dat is niet echt een bevalling waar je van droomt, maar wel een prachtig resultaat! Heerlijk genieten nu van je mooie gezinnetje en vooral goed opknappen.
Liefs

Dank voor jullie reacties, ik ben idd heerlijk aan t genieten van ons kleine meisje en heb na de heftige ervaring en ondanks de pijn een heerlijk kraam weekje. Wat is t in nl toch goed geregeld. Heb een top hulp!!

Terug
Bovenaan