Jasmijn LOOPT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja ja! Het is zover!!! Jasmijn loopt los.
Ze is inmiddels ruim 19 maanden, dus niet 1 van de snelste, maar ze doet het!!!
Ze liep de laatste tijd steeds aan onze hand, het liefst de hele dag en sinds gister ging ze uit zichzelf vanuit hurk positie staan.
Vandaag deed ze dat weer en toen ze stond zei ik; ga maar lopen...... en ze deed het. Eerst 3 stapjes, toen zakte ze door haar knieen maar ging gelijk weer staan en zette weer een aantal stappen. Een tijdje later liep ze er 15. Hahahaha!!! Mama is zooooooo trots!!!!!!!!
Toen papa thuis kwam demonstreerde ze het ook nog even voor hem!! Papa is ook trots!!! en zij zelf geloof ik ook!!!

Liefs van de meeste trotse mama EVER!!!

JOEEEHOOOEEEEEEE.
Geef haar maar een dikke kus van ons....
Myrthe wil haar graag snel laten zien hoe je kan wegrennen en verstoppen voor mama....

Liefs XXX Irene, Rob en Myrthe

YOU GO JASMIJN!!!!
Wat kun je dan overlopen van trots he? Onze oudste liep met 11 maanden los, maar ik bijna zo mogelijk nog trotser toen Nina met goed 18 maanden ging lopen...
Ik hoop dat je een schoenmaker of schoenwinkel in de buurt hebt want nu kun je erachteraan hoor!

Liefs, Marieke

YOU GO JASMIJN!!!!
Wat kun je dan overlopen van trots he? Onze oudste liep met 11 maanden los, maar ik bijna zo mogelijk nog trotser toen Nina met goed 18 maanden ging lopen...
Ik hoop dat je een schoenmaker of schoenwinkel in de buurt hebt want nu kun je erachteraan hoor!

Liefs, Marieke

leuk he :D
jaja, en dan begint het pas hahaha
nu kan je overal achter aan rennen.
je huis weer opnieuw bekijken om te kijken of ze nergens bij kan. (stopcontacten, dingen op de grote tafel enz)

nou heel veel plezier :D
geniet ervan.

liefs, do

Wow, wat goed van Jasmijn, zeg!! Gek hè, dat ze dan 'ineens' gaan lopen. Ineens hebben ze door dat ze het kunnen, ofzo. Hier wachten we nog op de eerste losse stapjes van Leah, hoor, dus Jasmijn is in ieder geval sneller, haha. Madammeke maakt hier geen haast, met kruipen kan je ook vliegensvlug ergens zijn, denkt ze waarschijnlijk.
Geniet van de stapjes, weer een fase verder!!

Terug
Bovenaan