Jasmijn naar de osteopaat

De osteopaat belde gister, er was een gaatje en dus is mijn vriend vandaag met Jasmijn naar de osteopaat geweest en het eerste wat de man zei toen hij Jasmijn zag was 'zo... dat is een bijdehandte dondersteen' (en dan te bedenken dat zij de rustigste is van de twee :lol: ).
Haar onrustige gedrag en huilen heeft twee oorzaken, de eerste is lichamelijk, ze heeft een lichte afwijking in haar schedel waardoor er waarschijnlijk een buik-zenuw beklemd zit. Dit is overigens totaal niet erg, de meeste mensen hebben zo'n afwijking.
De tweede is een aandacht ding, aangezien het -volgens de osteopaat dan- een kiene dame is, had ze vrij snel door dat haar huilen wilde zeggen opgepakt worden.

Ze is nu, na de eerste behandeling al een stuk rustiger en hopelijk hebben we aan twee of drie behandelingen genoeg. En dan dus het -voor mij moeilijkste gedeelte- het haar af en toe laten huilen. Want hij heeft wel gelijk... ergens weet ik dat wel, maar dat laten huilen vind ik zoooo moeilijk.
Het was dus eigenlijk een hele goede ervaring.

(Met name voor oudste zus Heather, die was met de oppas wezen shoppen en kwam thuis met een nieuwe spijkerbroek hahaha)

Nou super dat jullie nu iig meer weten, en dat je nu al een verbetering merkt.
Ja dat laten liggen is moeilijk, maar omdat je je er nu bewust van ben, zal het waarschijnlijk beter te verkroppen zijn.

En gefeliciteerd aan de oudste zus met haar nieuwe spijkerbroek

Wat fijn dat je al zo snel terecht kon!
Was die buikzenuw ook de reden van het spugen?

Geweldig dat je al verbetering merkt!
En inderdaad ook moeilijk dat je haar moet laten huilen. Doet ze dat in bed of ook in de box ofzo?
Olivia huilt af en toe (overdag) in bed maar zodra ze haar speentje dan krijgt (en ik haar weer terug op de buik leg als ze weer dwars in bed ligt) is het weer goed.

x Martha

idd, die buikzenuw was/is ook de reden van het spugen.

Jasmijn heeft sowieso een inslaapkomhuiltje, nou ja... okay... maar het is wel echt een slimme dondersteen, want ze kan overdag het ook op een krijsen zetten om vervolgens breeduit te gaan lachen zodra je haar oppakt. Dat kan ze trouwens gewoon een hele ochtend volhouden, dat huilen.

En ik weet zelf ook wel dat het helemaal niet zo erg is om Jasmijn even te laten huilen als ze aandacht wil. Net zoals ik tegen Heather ook best eens wat vaker kan zeggen dat ze even moet wachten... :)

Terug
Bovenaan