jasmijn naar het cb

We zijn vandaag weer naar het cb geweest en ik had eigenlijk wel wat vragen. Jasmijn is namelijk een bijzonder hongerig babietje, ze krijgt al forte voeding voor hongerige kindjes, we geven haar ook al rijstebloem, maar het helpt allemaal niet. Ze blijft snel honger hebben. Ik was wel erg benieuwd of ze een oplossing hadden, maar helaas... Eerder beginnen met bijvoeden was geen optie volgens de arts en meer voeding* ook niet. Aangezien een krijsend kind in mijn ogen geen optie is vrees ik dat we toch maar gaan beginnen met bijvoeden, hopen dat dat een succes is en dat vast voedsel datgene is wat ons hongerlapje nodig heeft.

Verder was alles prima met de dame, 63 cm lang en ruim 7 kilo zwaar. De prikjes gingen geweldig, alleen bij de tweede moest ze even gillen (het is wel een echte meid ;-).

ivm de nieren is er een maximum van 30 schepjes voeding per 24 uur.

Als ik jou was zou ik ook langzaam vast voedsel gaan proberen hoor. Je kan haar toch geen honger laten lijden. Je merkt vanzelf wel of ze er al tegen kan. Hoe oud is ze?

Als ik jou was zou ik ook langzaam vast voedsel gaan proberen hoor. Je kan haar toch geen honger laten lijden. Je merkt vanzelf wel of ze er al tegen kan. Hoe oud is ze?

Tja ik heb geen idee. Ik heb hier een mannetje dat juist heel weinig eet. Moet um echt dwingen de fles leeg te drinken, anders krijgt hij helemaal niks binnen.
Ik zou het gewoon eens proberen. Tis inderdaad wel erg vroeg (vind ik dan he) maar volgens mij heb je geen andere optie meer.

15 wk is toch bijna 4 maanden. Volgens mij was ik met mn oudste dochter al aan t experimenteren toen ze 3,5 mnd was. En ze vond t allemaal heel lekker en nergens last van gehad hoor.

Nahja zeg. Leuk die verschillen onder het cb!
Bij ons op het cb zeggen ze juist dat ze van het max aan voeding zijn afgestapt omdat elk kind anders is.
En dat volgens de kinderartsen dit inderdaad kon, dat dit niet nadelig zou zijn voor de nieren.
Natuurlijk moet je je kind geen honger laten lijden, wat een stel lapzwansen daar zeg! Ik zou óf meer voeding geven of inderdaad gaan bijvoeden.

Terug
Bovenaan