Jasmijn of Esmee

Hallo allemaal,

Wij zitten met een dilemma. Mijn vriend en ik kunnen niet kiezen tussen de naam Esmee en Jasmijn. Inmiddels weten we dat het een meisje wordt en ik ben nou bijna 29 weken zwanger. Voor mijn gevoel begint de tijd toch een beetje te dringen. Wat vinden jullie leuk?

groetjes
 
Beide namen passen bij de achternaam, dus dat maakt het voor ons extra lastig. Ik ben trouwens zelf half indisch, dus de kleine krijgt daar misschien ook nog wat van mee qua uiterlijk.
 
ik zou voor esmee gaan maar dat komt ook omdat ons dochtertje zelf ook esmee heet. ben nu weer zwanger en over de meisjesnaam zijn we al uit maar de jongensnaam nog niet helemaal dus michien iemand daar tips over?
jasmijn vind ik trouwens erg nederlands en met een indisch tintje is esmee denk ik ook wel leuker.
 
ik zou voor esmee gaan maar dat komt ook omdat ons dochtertje zelf ook esmee heet. ben nu weer zwanger en over de meisjesnaam zijn we al uit maar de jongensnaam nog niet helemaal dus michien iemand daar tips over?
jasmijn vind ik trouwens erg nederlands en met een indisch tintje is esmee denk ik ook wel leuker.
 
Terug
Bovenaan