Jasper loopt!!

Wat leuk zeg! Senna loopt nu ook alleen een paar stappen, zo lief om te zien! Ze zijn nu echt geen baby's meer he!!

Hoe is het verder met je en de rest van de meiden??

Gr Janneke

Gefeliciteerd! wat super leuk dat Jasper kan stappen.

Zoë trekt zich overal aan op maar lopt nog niet langs de tafel of zo. Ze wil wel stappen als je haar vingers vast houdt. Nog 2 dagen en ze is alweer jarig. De tijd gaat echt snel he?

Ik ben vandaag alweer 18w3d zwanger. Ik voel de baby nu ook al een weekje of 2 maar sinds het afgelopen weekend krijg ik echt trapjes. Ik vind het wel weer heel bijzonder om te voelen hoor. Deze keer gaat de tijd veel sneller omdat Zoë er al is maar ik heb wel het idee dat ik meer geniet. Voor mij zijn 2 kindjes genoeg dus ik wil ook alles goed beleven.

Hoe gaat het nu met jou Jennifer? Ik vind het echt verschrikkelijk voor je dat je 2 miskramen hebt gehad. Heb je het wel een plaatsje kunnen geven? Zijn jullie nu weer volop bezig om zwanger te worden of hebbben jullie besloten nog even te wachten?

Janske, Wat goed dat Senna ook al een paar stappen kan zetten. Hoe gaat het verder met jou?

En hoe gaat het met de rest?

Hoi dames,

@joyce, wat fijn dat je de kleine al voelt!! lijkt me echt fantastisch! En gefeliciteerd met je kleine meis!! 1 alweer, jasper word zondag 1 (en senna ook ;))

@ janneke, bij jou gaat het nu ook wel weer opschieten zeker, wanneer mag je met verlof?

We zijn hier nog druk bezig met zwanger worden, we hebben wel even een maandje rust gehouden dus ben nu weer in ronde 2 beland, 26 september mn NOD en ik heb al wel wat klachtjes, dus heb goede moed.... maarja je weet het toch niet.
Het echt een plaatsje geven lukt denk ik pas als er weer een gezonde zwangerschap is. Het is nog best zwaar op het moment moet ik zeggen. Maarja ik zal me er overheen moeten zetten en gewoon hopen dat ik snel weer zwanger word en dat het deze keer wel goed gaat.

Liefs Jenneke

Terug
Bovenaan