Jasper Mathijs

Hoi Meiden,

Donderdag 12 februari is onze zoon Jasper Mathijs geboren,  hij is 49 cm lang en woog 3500 gram. De bevalling was heftig en we moesten een paar nachtjes in 't ziekenhuis blijven, maar zijn inmiddels weer thuis en genieten nu volop! ik heb op de hyves wat fotootjes gezet...

Ben er niet toe gekomen eerder te schrijven hier op t forum, merk dat mijn wereldje momenteel echt alleen bestaat uit Jasper en dat ik amper tijd en zin voor andere dingen kan opbrengen...

Ik las al dat we niet de eerste maartbaby hadden :) Volgens mij zijn er momenteel 3 kleintjes toch???

Heel veel succes voor alle meiden bij wie het momenteel rommelt, wat een voorweeen overal zeg, spannend hoor, ben benieuwd wie de volgende is!!

veel liefs Dana/ Mickey

Hallo Dana,

van harte gefeliciteerd met jullie zoon jasper. Geniet lekker van die kleine, de tijd vliegt voorbij.

Groetjes Anne
mama van Levi en ???? 26 maart09

Hey Dana,

Ik had je op de Hyve al gefeliciteerd en de foto's van Jasper bekeken maar toch ook even hier: Van harte en wat een lekker mannetje is het zeg! Geniet ervan.

Groetjes, Esmeralda

Hi Mickey,

Nogmaals, van harte meid! Jullie hebben een prachtige zoon (met 2 mooie namen!) op de wereld gezet, petje af! Geniet lekker van je kraamtijd, laat je verwennen en het forum wacht wel. ;-)

Groetjes, Janneke
34 weken en 4 dagen

Terug
Bovenaan