jawel! de feestdagen zijn toch leuk!

ik ben dit jaar niet zo in de feestdagenstemming geweest en zo te lezen hoeft het voor meerderen niet zo. We hebben dit jaar geen kerstvreetfeest gehouden, maar ons lekker in de dierentuin en in overdekt speelparadijsje vermaakt met de kleine. Ons kerstdiner was een dag erwtensoep en een snackmaaltijd, maar de kleine heeft genoten!

Maar nu begin ik het leuke van de jaarwisseling te zien. DE OLIEBOLLEN! Heb net bij Appie een zak gehaald en zit te genieten. Morgen naar mijn ouders, waar ons een hele lading door mijn broer gebakken oliebollen wacht. Hmmmmmmmm

Meiden, maak er wat van, met oud-en-nieuw, houdt moed en de mensen die werken met oudennieuw veel succes! (ik snap nog niet hoe het kan, maar ben voor het eerst sinds 1989 de feestdagen allemaal vrij)

Veel liefs en tot volgend jaar!

Dank je wel, mamavanJ! Ik ben helaas een van diegenen die meer moeite
met die feestdagen heeft, dan verwacht, maar we gaan ons best doen hier
om er ook wat van te maken. Er ligt immers weer een heel nieuw jaar
voor ons, volop kansen....

Leuk idee trouwens, om op stap te gaan. Goede tip voor volgend jaar!!!

Jij, en alle anderen, de ALLERBESTE wensen voor 2006!

Liefs van Sisi.

Hoi
Vasthouden dat gevoel!!! Ik ben zelf ook niet zo'n feestbeest en hou het allemaal lekker rustig en een vreetfestijn is het bij ons al helemaal niet. Nee, lekker genieten op de bank, leuke films kijken, knabbeltje erbij (dat mag wel he?) en verder geen poespas. Oude en nieuw komt er alleen een vriend en we gaan zelf oliebollen bakken omdat me dat voor een keertje leuk lijkt. Meid, jij en vele vele anderen een heeeele fijne jaarwisseling en om 12 uur wensen we met z'n allen 1 ding ok????????????

Liefs Costa

Hoi,

Ook in had moeite met de kerstdagen, vooral die waar kleine kinderen alle aandacht kregen....Zo confronterend.
Ik zie de oud en nieuw toch een klein beetje als weer een nieuw jaar met nieuwe kansen en ga er toch stiekem vanuit dat het dit jaar zal gaan lukken, in ieder geval zwanger worden!! In ieder geval wel naar de huisarts mocht het nog langer gaan duren.
Wat betreft de dagen zelf moet ik werken. Morgenavond wel eten bij mijn zus en man + 4 weken oude zoon....Maar daar heb ik wel zin in. Mijn zus heeft er 2 jaar over gedaan om zwanger te worden dus ik ben super blij voor ze!! (echt).
Op naar 2006 dus maar en 2005 toch maar een beetje vergeten.

Liefs ineke

Terug
Bovenaan