Hallo allemaal, ben een beetje moe want ik heb de hele dag gewerkt. Vanmorgen mijn urine gebracht en jawel ik had een LH piek. Dus morgen(28-3) krijg ik de inseminatie. Mijn man moet 't brengen om 9.30 u en ik heb de inseminatie om 11.30 u. Schappelijke tijd!!
Beetje dubbel gevoel want we hebben zaterdag onze reis naar amerika uitgezocht, ze gaan alleen even kijken of de annuleringsverzekering zwangerschap dekt. Dan moet ik wel die kosten betalen maar niet de hele reissom. We willen natuurlijk graag op vakantie(september) maar ook graag zwanger worden. Maar er zijn ergere dingen in de wereld. Ik voel me goed, daar ben ik erg blij om.
Nou lieve mensen ik ga eens een maaltjd op tafel zetten en tot gauw.
liefs ilona
Beetje dubbel gevoel want we hebben zaterdag onze reis naar amerika uitgezocht, ze gaan alleen even kijken of de annuleringsverzekering zwangerschap dekt. Dan moet ik wel die kosten betalen maar niet de hele reissom. We willen natuurlijk graag op vakantie(september) maar ook graag zwanger worden. Maar er zijn ergere dingen in de wereld. Ik voel me goed, daar ben ik erg blij om.
Nou lieve mensen ik ga eens een maaltjd op tafel zetten en tot gauw.
liefs ilona