Jawel, een paasei!!

Hallo allemaal, ben een beetje moe want ik heb de hele dag gewerkt. Vanmorgen mijn urine gebracht en jawel ik had een LH piek. Dus morgen(28-3) krijg ik de inseminatie. Mijn man moet 't brengen om 9.30 u en ik heb de inseminatie om 11.30 u. Schappelijke tijd!!
Beetje dubbel gevoel want we hebben zaterdag onze reis naar amerika uitgezocht, ze gaan alleen even kijken of de annuleringsverzekering zwangerschap dekt. Dan moet ik wel die kosten betalen maar niet de hele reissom. We willen natuurlijk graag op vakantie(september) maar ook graag zwanger worden. Maar er zijn ergere dingen in de wereld. Ik voel me goed, daar ben ik erg blij om.
Nou lieve mensen ik ga eens een maaltjd op tafel zetten en tot gauw.
liefs ilona

Hoi

Wel spannend voor jullie. Ik hoop voor jullie dat het morgen lukt.
We leuk z'n paas ei.
Ook even nog een vraagje: kunnen ze aan je urine dan zien of je een eitje hebt?

Vindt je het een moeilijke keuze vakantie ja of nee? ik denk het niet of wel.
Groetjes en toy toy.
Karin

Hoi karin, met de echo's volgen ze de follikel(s) en als die 1,6 is dan moet ik urine sparen.Want bij 2 zal de follikel opengaan en het eitje gaat dan zwemmen!!. Met die urine kunnen ze zien of er een eisprong gaat komen, dan maak je een hormoon aan, LH. Ik kan het wel zeggen wat de afkorting is maar ik kan het niet schrijven. Wel ooit eens gehad met biologie of zo. Lutuiserend hormoon ...!!! zo iets.En dan moet je binnen 36 uur de inseminatie hebben.
En wat die vakantie betreft, tja toch wel moeilijk hoor.Want stel je eens voor dat het niet lukt om zwanger te raken kan ik ook niet op vakantie want dat is dan niet geboekt. Ik ben wel zover dat niet alles om het kindje draait, maar het zegt ook niet dat we niet graag kinderen willen.
Dus als de verzekering het dekt boeken we gewoon en dan zijn we alleen die kosten kwijt en een kind rijker.liefs ilona

HOi,

Wat spannend ik ben al druk aan het duimen voor jullie.
Ik hoop dat jullie gyn net zo positief is als die van ons. Acht hij stond helemaal verbaasd dat mijn vriend zo veel goede zaadjes had. Ik ben benieuwd naar jouw verhaal.
Succes Meisie en laat je het me weten.

Liefs Sabrina

Hai,

Spannende dag voor jullie dus vandaag lees ik net in de mail. Je bent nu net geweest zie ik op de klok! Dit zou 'm zo maar eens kunnen zijn hoor! Zou geweldig zijn!
Waarom wil je de vakantie annuleren als je zwanger bent? Ooh dan mag je zeker niet meer vliegen tegen die tijd. Ja nou daarom hebben wij het voor de zekerheid vroeg geboekt.
Waar gaan jullie nu heen en via welke maatschappij? Nou ik lees het allemaal wel op de mail (toch?) LEUK!

Lfs inge

Beste ilona,

Nou ik hoop dat alles goed gegaan is en dat deze paaseieren ook inderdaad iets moois opleveren.
Ik voel nu lichtjes mijn ei opkomen(ja die steken in mijn linkerzij) dus we gaan vanavond nog even weer lekker tekeer...hahahha....
En als je dit keer zwanger bent wat zal jou die vakantie dan nog kunnen schelen dat kindje maakt alles weer goed toch?.......Zou ik wel hebben tenminste!!!!!!
Wij gaan eind augustus lekker twee weken naar spanje,ik hoop de laatste keer met zun twee.Wie weet......

Ik ga in ieder geval voor je  en hoop dat het raak is deze keer.
(wie weet zijn we tegelijk uitgeteld..hihihihi....zou mooi wezen)

Veel liefs Truida

Terug
Bovenaan