Jax of Joah, twijfel rond uitgerekende datum

<p>Zoveel twijfel!! De baby mag elk moment komen maar wat is nu dé naam?? Dat was Jax voor een tijdje maar nu op het laatste ga ik twijfelen.. Joah vind ik toch ook wel erg mooi.. Mijn vriend houdt overigens vast aan Jax dus of we überhaupt nog kunnen switchen is de vraag ?</p>

Ik vind Joah mooier :) Ik hou meer van lieve namen, Jax is mij wat te 'hard' en te populair op het moment. Ik werk op een kinderdagverblijf en daar zitten ondertussen wel 6 kindjes die Jax/Jaxx/Jaxon heten..

@CvB
Dat vind ik dus inderdaad het lastige.. We waren er met een week of 33 eigenlijk uit. Pfoe wat een bevalling opzich al haha. Tot ik steeds vaker op internet las dat Jax zo bekend is.. Zelf kennen wij niemand die Jax heet (wonen in zuid-holland) maar toch.. 
Ik vind Joah ook mooier maar mijn vriend die is al helemaal gewend aan Jax en wil die eigenlijk niet meer wijzigen, zeker niet nu het elk moment kan gebeuren. 

Lastig. Persoonlijk vind ik joah leuker(lijkt veel op jonah zoals mijn zoon heet:)) en jax te populair en geen mooie klank. Je kan ook wachten tot hij er is en dan kijken wat past. Maar goed als je vriend niet wilt switchen houdt t sowieso op. Voor mijn nichtje waren ze heel lang overtuigd van 1 naam en toen dag voordat ze geboren werd geswitch en daar zijn mijn oom en tante nu 20 jaar later nog blij om. Dus het gebeurd zeker wel vaker, laat wisselen. 

Misschien beiden niet en voor iets heel anders gaan als de twijfel zo groots is? Hadden jullie bijvoorbeeld een top 3 of top 5 qua namen? 

Anders wachten tot na de bevalling, dan weet je vast wat het beste voelt! 

Terug
Bovenaan