Jayden gefeliciteerd!

Hallo Jayden!

van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag alweer! hopelijk heb je een leuke dag met heel veel taart en heel veel kadootjes!!!
Je papa en mama natuurlijk ook gefelicitieerd!

Groetjes Alberdien en een kusje van Alice

Lieve Jayden,

Super gefeliciteerd met alweer je tweede verjaardag. Wat een super speciale dag. Ben je lekker verwend? En heb je taart gegeten? Ben erg benieuwd naar je kado's

liefs Linda en een kusje van Marissa

Hoi Jayden,
ook van ons hier van harte gefeliciteerd! Heb je een leuke dag gehad vandaag? Je hebt vast allerlei mooie cadeau's gekregen. Daar kun je dan morgen lekker mee gaan spelen.
We zijn benieuwd naar de foto's natuurlijk .

groetjes Tamar & Sarah

Hieperdepiep hoeraaaaaaaaaaaa!!
Van harte gefeliciteerd met alweer je 2e verjaardag, hoop dat je veel mooie cadeau's hebt gekregen,
groetjes van Sonja en Danielle

Hoi Iedereen,

Bedankt voor de felicitaties...
Jayden zijn verjaardag hebben we zaterdag gevierd, we hadden het buiten gedaan en een tent opgezet in de tuin. Met ons erbij waren er 40 man, pfff, wel druk dus.
Mijn moeder en ik hadden vrijdag 3 hele grote pannen soep gemaakt en we hadden broodjes, allerlei vleeswaar, allerlei zoet, zalm en zoette boodjes. Iedereen is blijven eten... Jullie zullen begrijpen dat ik blij was dat het avond was, hahaha...
Hij is vreselijk verwend: Van ons had hij een schldpad zand bak en een auto van little people, verder kreeg hij: waterspeelbaan, electronisch boek van de sprookjesboom, stofzuiger, bumbapuzzel, sesamstraat garage, kasteel van abrick blokken, kleren, 3 autotjes, politieauto, kruiwagen met spulletjes, bootje met spullen voor in zandbak, auto met spullen voor in zandbak, 2 cars ballen, 7 boekjes, gieter, 2 tekenborden, kleurboek, cars badcape,pino knuffel en geld... Dus zoals jullie lezen is papa nu druk mat een stukje aan het huis bouwen, hihi...
Gisteren op zijn verjaardag zelf zijn we lekker met zn 3tjes naar ouwehands dierpark geweest en daarna nog bij de mac wezen eten, dus dit was ook een geslaagde dag...

Groetjes, Patricia & Jayden...

Terug
Bovenaan