Jayden

Ik zal kort een update plaatsen voor Jayden omdat jullie er om vroegen.

Jayden is 13 januari opgenomen in het ziekenhuis met een hersenvliesontstekking, Pneumokken (hij heeft een vaccinatie hier voor gehad, maar hoogst waarschijnelijk niet aangeslagen), ging 5 dagen super slecht met hem, toen had ie 2 dagen een hele goede opleving, en het zag er op en top uit, en sinds afgelopen vrijdag wordt ie weer gefaalt door hoge koort tussen de 39.5 en 40.0 graden, deze koorts gaat ook niet omlaag, terwijl ie wel antibiotica en zetpillen krijgt maar blijft hetzelfde, dus het gaat op dit moment erg slecht, omdat ze niet kunnen achter halen waar de koorts op dit moment vandaan komt, de ct scan zag er goed uit, de longfoto goed, tis afwachten en afwachten.
Daarnaast heeft ie ook nog het RS virus opgelopen, en dat loopt wel aardig door.
Wat hem op dit moment faalt is de koorts die niet omlaag wilt, en er geen oorzaak te vinden is. Er worden nog wel onderzoeken gedaan en daar is het om dit moment op afwachten.

Groet Wen (mama van Jayden)

Jeetje, dat is schrikken zeg! Heb er gewoon koude rillingen van. Wat hebben jullie nu een @#@$- periode zeg! Ik leef ook heel erg met jullie mee. En ik wens Jayden alle beterschap toe! Hoop echt dat het snel weer beter met hem mag gaan!

Groetjes Hanneke

Wendy wat verschrikkelijk, echt ik heb er ook geen woorden voor.
Wat een nachtmerrie moet je in leven.
Hoe ben je er achter gekomen dat het niet goed zat met jayden en wat voor verschijnselen had hij . Ik ben zo bang voor hersenvliesontsteking.

Heel veel sterkte

groetjes Ilse

we zijn met de griepverschijnselen naar de dokter gegaan, die gaf ons antibiotica, die hebben wij die vrijdag gegeven plus zetpil, maar op zaterdag zat ie nog steeds op het zelfde koort 39.9 en die ging niet omlaag ( en ik weet van zetpillen en antibiotica dat het toch wel moet aanslaan) zaterdag huisartsenpost gebeld zijn we heen geweest verteld hoe of wat, en die zijn tja hij is ziek griep ect. maar hij zei ik stuur jullie toch door naar de kinderafdeling in het ziekenhuis daar aangekomen gingen ze naar hem kijken en toen zagen ze een bult (op het zachte stukje op ze hoofd) (VAN DEZE BULT WISTEN WE WEL AF, MAAR WIJ DACHTEN ER IS IETS OPGEVALLEN ECT)
goed de dokter zei, ik denk toch dat het hersenvliesontstekking is, en toen hersenvocht afgenomen via ze ruggenmerg en dat gaf de verklaring, het vocht was troebel en bij een gezond kind helder, en dat wees dus uit dat ie het had, en ook via ze bloed en de scan. zo zijn we er achter gekomen.

maar hij had absoluut de verschijnselen voor een kind met griep, maar niet met hersenvliesontstekking, en dat is het nu weer, hij is ziek met verschijnselen vand e griep maar tis het niet, tis zo raar en onwerkelijk maar toch waar!

Terug
Bovenaan