<p>Hallo dames,</p><p>mijn kleine meisje van 12 weken heeft vanaf het begin veel last gehad van krampjes, spugen, huilen, diarree groene poep etc. Osteopaat had ons aangeraden nutrilon h.a. Te geven en pure Johannes broodpitmeel vanwege melk intolerantie.</p><p>omdat we toen der tijd geen pure jbm konden krijgen zijn we nog een tijdje door gegaan met de nutriton en het kruidvat huismerk. Na wat proberen ging dit vrij goed. Vrijwel geen krampjes meer en geen spugen. Maar wel vaak groene poep en heeeeeeeel eeg veel stinkende pijnlijke scheten.</p><p>Om deze reden nu toch overgestapt op puur JBM. Over word vermeld dat je veel minder geeft dan de nutrilon of kruidvat. Ik heb in de laatste twee flesjes van vandaag bijna een hele lepel JBM ( lepel van kruidvat merk gebruikt) erin gedaan maar mijn meisje blijft spugen nu al een uur lang om de paar minuten een flinke straal. </p><p>Ik denk dat ik meer moet geven, maar ik ben bang dat het in haar maagje dikker word. Ik kan overigens niet testen met een ander merk om de dikte te vergelijken want ik ben meteen overgestapt na dat het laatste pak leeg was.</p><p>Heeft iemand nog een goede tip, ik vind dit wel heel zielig voor dr.</p>