JBP speen 2 te klein, 3 te groot dr browns

<p>Hoi!</p><p>Iemand toevallig DE tip? Mijn zoontje van bijna 8 weken krijgt johannesbroodpitmeel. Eerst was een half schepje en ging het redelijk met speen 2 van dr. Browns. Als hij de smaak te pakken had ging het goed soms eindigde we met speen 3 omdat het laatste beetje zwaar was.</p><p>Nu zijn we over naar 1 schepje en heeft hij veel moeite met speen 2, maar speen 3 gaat echt veelste hard. Ik durf niet zo goed een gaatje in je speen te doen bang dat er stukjes los gaan (dit word mijn laatste optie).</p><p>Iemand toevallig ervaring met een andere speen die op die fles zou kunnen voor ik allerlei spenen aan ga schaffen?</p><p>Thanks!</p>
 
Ik lees mee. Wij gebruiken nu speen fase 2, maar verwacht dat die ook gauw te klein gaat worden zodra we het verder ophogen. Ik las wel ergens speen 2 van etos er ook op zou passen en ongeveer tussen fase 2 en 3 van dr brown valt. Zelf alleen nog niet geprobeerd, dus geen idee of het werkt ?‍♀️
 
Zoek inderdaad iets er tussenin. Eerst vond ik de fles geven niet erg, maar nu kijk ik er zo tegenop. Het is gewoon niet fijn voor hem zo. ? 
 
Terug
Bovenaan