JBPM

Wij geven vanaf dat Julien 3 weken is jbpm. Laatst een keer zonder geprobeerd maar geen succes. De melk komt hem dan nog steeds omhoog. Voor zover ik weet kan jbpm geen kwaad dus blijf het gewoon gebruiken.

Wij geven onze zoon al 2 maanden jbpm en durven niet te stoppen, alleen tijdens zn laatste fles gooien we er nu rijstebloem in ipv jbmp, merk dat als ik het er niet ingooi overdag hij meer spuugt.
Ik denk met 6 maanden te stoppen.

ook ik geef het nog steeds.heb eigenlijk geen idee tot waneer je het kan gebruiken.misschien moet je het een keer uitproberen of jouw kleine al zonder kan.mijn kleine meid kan echt nog niet zonder ;-)

Ik durf ook niet te stoppen, omdat het zo goed gaat. Straks als hij bijvoeding krijgt zal het hopelijk minder worden omdat dat vaster is...

Ik hebhet ook gebruikt, zo'n drie maanden. Op een gegeven moment heb ik het bij mijn moeder laten staan, vergeten mee te nemen toen we daar op visite waren geweest. Aangezien het weekend was, konden we geen nieuwe kopen. En toen merkten we dat er zonder net zo veel gespuugd werd als met. Toen zijn we er maar helemaal mee gestopt. Hij spuugt nog wel een beetje, maar lang niet zo veel meer als eerst en, het belangrijkste, hij heeft er zelf geen last van. Eerst had hij wel veel pijn aan zijn maagje.
Kortom, het zal bij elke baby anders zijn, maar je kunt gewoon proberen of het gaat zonder.

Hier gebruiken we het vanwege reflux, en we merken wanneer we wat minder doen dat het dan al erger is. Het kan geen kwaad om het langer te grbuiken dus wij blijven het nog even doen. er is wel een moment dat reflux vaak minder wordt (weet even niet wanneer maar of dat nou met een jaar was...??) we gaan met 6 maandjes beginnen met bijvoeden van fruit en groenten, en dan snel gevolgd door brood. Met ander drinken zullen we daarna ook vast wel gaan beginnen maar dat stel ik nog even uit. het is nu al een knoeiboeltje (madam kwijlt enorm) en omdan ook nog diksap wat terug komt over haar heen te krijgen vind ik ook zo zielig

doe waar je je goed bij voelt. Doe eens een schepje minder en kijk dan... het blijft toch "proberen"

Terug
Bovenaan