Je baby voor het eerst voelen

<p>Vanaf afgelopen vrijdag als ik in de bank lig voel ik onder in me buik af en toe 3 of 4 klopjes achter elkaar en daarna weer een tijdje niks.</p><p>Kan het zijn dat ik me kindje voel? ☺ kan namelijk niet op internet vinden op welke plek je het meest je kind voor het eerst voelt</p><p>Ben woensdag 20 weken</p>

Dat kan zeker! Ik voel haar al sinds week 17 en vorige week heeft mijn man haar voor het eerst gevoeld! Ben nu 21 weken. 
Bij mij is het wel steeds wisselend waar ik haar voel, dus snap dat je over een 'vaste plek' niet echt iets kan vinden. Je kindje heeft nu ook nog veel ruimte in de buik, dus het kan denk ik wel kloppen dat je je baby steeds ergens anders voelt.

Ik ben 24 weken en ik voel me kindje overal.. onderin de buik en soms ook hoger.. kan idd alle kanten nog op

Na 20 weken komt de baarmoeder boven je navel dus alles onder je navel kan heel goed je kindje zijn ☺️☺️

Ik voel de kleine al sinds 11 weken. Ben nu 21. In tegenstelling tot wat hierboven staat is het bij mij wel steeds dezelfde plek maar dat komt omdat dit monstertje heeft besloten mijn bekken als hangmat te gebruiken. Ook al komt mijn baarmoeder boven de navel. Ik voel de kleine dus ook echt helemaal onderin de buik
Mijn man heeft gister echt een aantal schoppen in zijn gezicht gehad ? met een placenta aan de voorkant was ik verbaasd dat hij het nu al gevoeld heeft.

Terug
Bovenaan