Je begint het te zien

Zo langzamerhand begin ik toch echt een buikje te krijgen! Nog steeds is hij 's avonds behoorlijk meer aanwezig dan 's ochtends, maar een platte buik heb ik (zelfs 's ochtends) zeker niet meer... 's Avonds kun je er echt niet meer omheen! Vind het wel erg leuk om te zien en heb de hele tijd de neiging om met m'n handen over m'n buik te wrijven;) Vraag me alleen af of 13 weken niet wat vroeg is om al wat te zien bij de eerste...? Of hebben meer meiden dit gehad?

Wat leuk Babette!! Voelt veel echter als je buik begint te groeien, vind je niet?
En tja, wat is vroeg? Als je een hele platte buik had zie je het wat sneller dan wanneer je wat ruimer in je vel zat voor je zwangerschap. Leuk toch?

Hier begon het deze derde keer al met 6 weken zichtbaar te worden (naakt dan) en ik kon het met moeite door kleing verhullen tot de 10-weken echo..
Nu met 12 wk 5 dg al een echte buik, bij de eerste had ik deze maat pas met een week of 20...
Maar goed, uiteindelijk stabiliseert zich dat wel en tegen het einde is hij net zo groot als de eerste en tweede keer wsl.

Ik geniet er maar van, het is toch iets om trots op te zijn, zo'n nieuw leven in je buik!!

Fijn weekend alvast!

Hej Wat leuk!
Hier ook hoor! Vandaag 13 weken maar volgens meerdere mensen kan je het al zien! Nou scheelt t bij mij nog wel wat ik aan heb(licht of donkere kleding) maar vind t ook heel leuk! Heb dat ook idd,die neiging om over mn buik te wrijven..haha

Is bij iedereen verschillend denk,want bij mn eerste kwam mn buik pas met 20wk geloof ik..kon ieder geval niet wachten toen dat mn buik ging groeien.bij mn tweelingzwangerschap begon je mn buik al heel snel te zien (8wk al) en nu ben ik 9+5 en heb ik ook al een buikje.krijg ook al reacties dat ze het zien..
Lekker v genieten hoor :)

Jaaa het is wel erg leuk hè!!??;) En inderdaad weer iets 'echter' dan wanneer je er niets van ziet.
@R.M. Grappig dat jij dat ook hebt. Moet soms echt even tegen mezelf zeggen: 'Nou is t wel weer genoeg':p

Hier ook al een buikje die ik met moeite moet verbergen, nu bijna 10 weken. Niemand weet het nog dus dat maakt het wel wat lastig haha. Maar een stuk sneller dan bij de eerste idd. Kreeg van de week al een opmerking op mijn werk van een collega dat ik mijn buik in moest houden omdat ik op haar vrouw leek die ruim 20 wkn zwanger is..... en bedankt! Haha. Nou ja alleen maar een teken dat het goed gaat daar binnen denken we dan maar.

Hier is ie niet meer te verbergen, maar ja, 13 weken en dan ook nog 2 ;-)
Ik vind het ook niet erg meer, iedereen weet het toch al. En zo wordt het ook steeds echter toch!
Deze periode vond ik de vorige keer best gek, want toen nog geen buik. Wist wel dat het goed zat door de echo's, maar voelde nog niks, dus twijfelde nog wel eens....

Terug
Bovenaan