je bent er maar druk mee..

A

Anoniem

Guest
Meiden kan niet zo veel reageren hoor,wat ben helemaal koekkie.ff mijn beklag doen haha
laatst heeft Mila al drie dagen hoge koorts gehad en nu heeft ze geloof ik alles
Het begon met niezen en een loopneus en nu vandaag de hele dag spugen en niet willen eten.alleen wat drinken gelukkig wel.Ze dreint veel en hangt aan mama,s rok.
vanavond ook nog diaree erbij,gelukkig geen koorts.Ze kwijlt ook als een bezettende.
Nou merkte ik vanavond dat ze ook wat rode bultjes heeft gekregen,op verschilllend plekken op haar lichaam...de buurjongen had waterpokken...dus we wachten wel af...zucht.
Eerste jaar is ze nooit ziek geweest en nu haalt ze alles in geloof ik.
Ik ben de hele dag al aan het kleren verschonen,bed verschonen omdat ze spugt.
volgens maakt mij maakt ze ook nog eens een enorme sprong door.
Wat is dat moederen dan even zwaar....ik ben echt moe.
Ik zie dat op het moment veel kindjes lopen te kwakkelen,voor iedereen veel sterkte!
Nou ik ga zo maar weer een droger vullen,hebik morgen tenminste weer schone hoeslakens voor Mila..
groetjes...........piewie

Ach gossie,arme Mila.
Veel beterschap hoor meisje!!
Liefs Kitty en een dikke knuffel van Tess.

Ja, op zo'n momenten is het echt heel vermoeiend! Veel beterschap met je meisje! Hopelijk wordt ze niet al te ziek.

Groetjes,
mv Tijs

Ahhh zielig voor jullie allebei..... Sterkte hoor voor je prulleke en voor jou ook. En als het iets helpt: het heerst hoor!

Groetjes
Susan

Ach...alles tegelijk! Tjonge het valt soms ook niet mee he. Beterschap voor je kleine meid gewenst!

Ellen mv Julian

Heel veel beterschap! Hier is het ook al raak! Vorige week donderdag begon het, toen leek het wat beter te gaan en nu is het weer bal...
Gelukkig slaapt ze heel veel...(dus dat scheelt).

Jij ook een hele fijne nachtrust gewenst (en Mila natuurlijk ook!).

gr. patty

Hoi,

Wat je schrijft lijkt erg op het super buikgriep virus! Tess werd 2 weken geleden verkouden, hoesten en ga zo maar door. Vorige week wilde ze niet eten en op vrijdag begon de diaree. Tot zondag zoet mee geweest en nu is ze weer het dametje, sinds gister eet ze weer! (JOEHOE!)

Helaas is het heel besmettelijk, vanaf zondag heb ik het, eerst misselijk en buikkramp en sinds eergister nacht buikloop, ook oma heeft het gekregen, die ging wel spugen (kan de rest namelijk niet goed) en diaree en ook opa moet er sinds eergister aan geloven.

Ik hoop dat het jullie bespaard blijft en dat de kleine er snel vanaf is. (Het heerst trouwens in NL, er zijn al vele getroffen)

Groetjes Nanda

ja hoor,na vanacht Mila uit bed te hebben gehaald omdat ze weer gespugd had en een diareebroek...was ik dus aan de beurt....
Heb vancht geen oog dicht gedaan en boven de pot gehangen,manlief had nachdienst dus dat is m gelukkig bespaart gebleven.
Vandaag maar het werk afgebeld,vol me niet fit en heb last van mijn buik.
Mila heeft gelukkig wel wat gedronken vanmorgen en ik heb haar wat fruithap gegeven(paar hapjes),nu ligt ze lekker te slapen.ze heeft gelukkig nog niet gespuugd of diaree gehad.en ja hoor er zijn meer stipjes bij gekomen..dus ook nog eens de waterpokken.
Hopelijk krijgt ze daar niet te veel last van
arme kindjes hier allemaal....
liefs piewie

Terug
Bovenaan