A
Anoniem
Guest
Meiden kan niet zo veel reageren hoor,wat ben helemaal koekkie.ff mijn beklag doen haha
laatst heeft Mila al drie dagen hoge koorts gehad en nu heeft ze geloof ik alles
Het begon met niezen en een loopneus en nu vandaag de hele dag spugen en niet willen eten.alleen wat drinken gelukkig wel.Ze dreint veel en hangt aan mama,s rok.
vanavond ook nog diaree erbij,gelukkig geen koorts.Ze kwijlt ook als een bezettende.
Nou merkte ik vanavond dat ze ook wat rode bultjes heeft gekregen,op verschilllend plekken op haar lichaam...de buurjongen had waterpokken...dus we wachten wel af...zucht.
Eerste jaar is ze nooit ziek geweest en nu haalt ze alles in geloof ik.
Ik ben de hele dag al aan het kleren verschonen,bed verschonen omdat ze spugt.
volgens maakt mij maakt ze ook nog eens een enorme sprong door.
Wat is dat moederen dan even zwaar....ik ben echt moe.
Ik zie dat op het moment veel kindjes lopen te kwakkelen,voor iedereen veel sterkte!
Nou ik ga zo maar weer een droger vullen,hebik morgen tenminste weer schone hoeslakens voor Mila..
groetjes...........piewie
laatst heeft Mila al drie dagen hoge koorts gehad en nu heeft ze geloof ik alles
Het begon met niezen en een loopneus en nu vandaag de hele dag spugen en niet willen eten.alleen wat drinken gelukkig wel.Ze dreint veel en hangt aan mama,s rok.
vanavond ook nog diaree erbij,gelukkig geen koorts.Ze kwijlt ook als een bezettende.
Nou merkte ik vanavond dat ze ook wat rode bultjes heeft gekregen,op verschilllend plekken op haar lichaam...de buurjongen had waterpokken...dus we wachten wel af...zucht.
Eerste jaar is ze nooit ziek geweest en nu haalt ze alles in geloof ik.
Ik ben de hele dag al aan het kleren verschonen,bed verschonen omdat ze spugt.
volgens maakt mij maakt ze ook nog eens een enorme sprong door.
Wat is dat moederen dan even zwaar....ik ben echt moe.
Ik zie dat op het moment veel kindjes lopen te kwakkelen,voor iedereen veel sterkte!
Nou ik ga zo maar weer een droger vullen,hebik morgen tenminste weer schone hoeslakens voor Mila..
groetjes...........piewie