Je eigen grens ontdekken...

Ladies, heb aan den lijfe ondervonden dat ook ik een grens heb als ik zwanger ben. Na twee volle weken fulltime werken en 's avonds en in het weekend verhuizen was ik toch best op.
Maar dat was nog niet alles. Aansluitend ging ik in het weekend gewoon door met een hele dag openingstorenooi op de tennisclub, waarna we de volgende ochtend in het vliegtuig sprongen voor 5 dagen Rome.
Nou daar ben ik dus helemaal onderuit gegaan en zat ik er helemaal doorheen... Maar ja niet zo vreemd eigenlijk.

Uiteindelijk nog heerlijk genoten de laatste dagen van Rome, maar dan in een rustig tempo. Tevens geniet ik volop van mijn zwangerschap en vind ik het fantastisch dat ik die kleine man zo vaak en goed voel, en al op zulke gezette tijden.

Herkent iemand dit?

@grotebroer, hoe doe jij dat met die mega verbouwing die jij meemaakt?

Liefs

Ja, dit herken ik wel!:)
Ik ben ook maar bezig en bezig...ook net huis gekocht, verbouwd en verhuisd... Zat dr laatst ook helemaal door heen... Ik wou wel...maar kon gewoon niet meer:(
Nu ff rustiger aan gedaan en gaat t wel weer, maar ik blijf het moeilijk vinden hoor...dat aanvoelen wanneer iets teveel is (ik merk het pas te laat)

Hihi dusss zeer herkenbaar!
Rustig aan hè! ;-) probeer ik ook;)

Liefs Ellen

ja best herkenbaar! vaak ben je dan te laat dat je dan gaat merken dat je bekaf ben... want ja je gaat dan toch maar door en door.. Hier ook een verbouwing achter de rug.. en komt nog eentje maar die ga ik niet doen dat zijn dubbelglas inzetten benenden voor en achter! dat doet manlief en mijn pa gelukkig! en het werk gaat vies tegen vallen.. werk in de zorg en ben ook nog eens ab-er erbij!

Heb nu ook gezegt op het werk dat ik rustiger aan ga doen tegen mijn collega's... gelukkig hebben die wel begrip voor!

xxxjes

Hey meiden,

Ik kwam toevallig even spieken. Ook ik merk dat het nu toch echt rustiger moet doen, maar qua verbouwing is het einde nu ook in zicht. Halverwege mei zijn we klaar en dan heb ik ook verlof!!!

Laatst 3 avonden tot 23 uur door geklust en dan uiteindelijk om half 1 op bed en dan ook nog een mannetje met waterpokken... Dat was echt niet meer fijn, dus nu een stapje terug.

Nu weer een deadline (?) zaterdag gaan ze tegels leggen in de keuken, dus dan moet alles in de voorstrijk en geverfd worden...

Ik kijk uit naar het moment dat alles klaar is en dan hebben we weer rust in het huis. Maar qua buik wordt het steeds lastiger, dus ik geef me er steeds meer aan over.

Luister naar je lijf en dan komt het allemaal goed, ik heb tot vorige week nog op de bouwsteiger gestaan, dan hoeft gelukkig niet meer, hihi!

Liefs grote broer

Terug
Bovenaan