Je haar tijdens bevallen

<p>Hoi! ik kan me herinneren van de vorige bevalling dat mijn haar mega in de knoop zat, echt lang mee bezig geweest om dat weer los te krijgen. Nu heb ik best lang haar, wat is de tip om dat te voorkomen? Strakker vast doen, of juist los, invlechten? alvast bedankt!</p>

Mijn haar is te kort om te vlechten of iets dergelijks, maar vond het achteraf op de foto’s terug te zien nog best redelijk zitten. Vooral gezien ik de nacht heb doorgehouden met kilometers lopen door het huis en onder de douche staan. Wat ik wel vervelend vond, is dat ik mijn haar niet na de bevalling mocht wassen van de verpleegkundige. Ze was bang dat ik knock-out zou gaan onder de douche. Hemels gevoel toen ik na een nachtje ziekenhuis mijn haren thuis kon wassen.

@duifje.. Ik was wel zo eigenwijs om het wel te doen en ging dus idd knock out onder de douche?? Maargoed ze liet mij ook alleen maar wat aanmodderen.. En kwam niet toen ik belde.. 

Maar als je tijd hebt, en je kan een vlecht maken dan zou ik dat doen. Ik had echt geen tijd met een supersnelle bevalling dus had ook een simpele knot

Terug
Bovenaan