je haar wel of niet verven?

hoi dames

ik ben afgelopen week naar de kapper geweest en heb mijn haar weer laten verven was ook echt weer nodig want om met uitgroei rond te lopen vind ik ook niks  maar ik lees net in een boekje dat het niet zo goed schijnt te zijn als je zwanger bent
dus ik denk dat ik het dan maar niet meer laat doen tot na de bevalling (ben 8 november uitgerekend dus zal er dan wel niet meer uitzien hahahaha)
heeft iemand van jullie hier ervaring mee of het wel of niet schadelijk is voor de baby ik moet zeggen ik had het nog nooit gehoord maar lees het dus net in een boekje

groetjes sabrina

Hoi Sabrina,

Las net je verhaaltje en zoals veel vrouwen tegenwoordig kleur ik mijn haar ook en vind ik uitgroei ook niet echt mooi staan, verven schijnt idd niet goed te zijn, maar je kunt natuurlijk wel een spoeling gebruiken. Dan heb je iig geen uitgroei en zie je er op de foto's van tijdens en net na de bevalling er niet al te slonzig uit, haha..
Succes ermee iig.
Groetjes Minke

hoi minke

ja das idd wel een goed alternatief om eeen kleurspoeling te gebruiken was ik niet zo snel opgekomen , bedankt voor de tip
dan kan ik er in ieder geval toch nog een beetje leuk er uit blijven zien hahaha

groetjes sabrina

Hoi dames,

ik kleur regelmatig mijn haren (verf) en dat heb ik ook bij mijn eerste kindje gedaan en ik moet zeggen dat ik ook echt niet zonder kan aangezien mijn haar al grijzig wordt en de uitgroei er ook nog eens bij ;-)
Volgens mijn verlosk. kan het niet echt kwaad.
Gewoon een beetje opletten en niet teveel proberen in te ademen.
Als de verf moet intrekken, loop ik ook altijd uit de badkamer (waar ik verf) want daar hangt de meeste chemische lucht.

succes!

Hallo Sabrina,

ik heb bij mijn beide zwangerschappen meerdere malen mijn haren gekleurd! Het kan geen kwaat hoor, ik zou inderdaad niet in de badkamer blijven hangen.
Dus ik zou gewoon mijn haren kleuren (anders loop je zo lang voor ...hahahaha)

Groetjes Anne
mv Levi en Jessie

hoi dames

bedankt voor de reacties denk dat ik het dan toch nog maar voor de bevaling weer een keer ga verven vind het toch wel zo fijn om er verzord uit te zien ik moet donderdag toch nog weer naar de vk vraag het nog wel en keertje na

groetjes sabrina

Ik heb dit laatst ook aan de verloskundige gevraagd, en zij zei dat het geen kwaad kan. Zolang je het maar af en toe doet, en de kamer goed lucht.

groetjes van Iejoor

Terug
Bovenaan