je hebt van die dagen..

A

Anoniem

Guest
Pff. Dipdagje vandaag.. Toch stiekem balen dak 2weken geleden ongesteld werd.. Deze week is onze Speelweek.. (klinkt leuker als klussen, hou niet van klusjes..) ;-) het nadeel is dat mijn lieve wederhelft deze hele week van 7 tot 9 werkt.. Wat nogal vermoeiend is.. Zaterdag maakt mijn ei een sprongetje als het goed is en hoop ik toch wat speeltijd te hebbem gehad.. Ga alleen niet pushen, is voor niemand leuk.. Zo, ff kwijt.. :) thanks for... Reading.. Liefs

tja meid. inderdaad heb je van die dagen. ik weet er alles van. ik zelf draai ook ploegendiensten en dan is het soms best lastig om te spelen. als ik om 23.30 uur thuiskom dan licht manlief al op bed wat logisch is hij moet er weer om 5.30 uur uit. soms best lastig. nou ja je weet waar je het voor doet.

liefs hilda

ja meid ik snap het helemaal wat je bedoelt! We Willen het allemaal zo graag weer zwanger worden.... Je blijft er aan denken he!? Heel moeilijk!
Zelf werk ik ook onregelmatig dat maakt het soms wel lastig!

veel liefs en hopelijk lukt het alsnog deze ronde!

Inkie

Die van mij had de laatste keer late diensten.... de keer daarvoor nachtdiensten en de keer daarvoor hadden we een bruiloft....of die kleine er ooit zo komt hahahaha maar ach het moet wel leuk blijven en we letten een beetje op welke dag mijn ei aan het springen is in de hoop dat wij ook gesprongen hebben rond die tijd..
Geen haast bij ons :)
succes he

Wij zijn ook pas 4maanden bezig, maar het begint steeds meer te kriebelen.. hihi.. Komt wel goed.. gooi alles in de strijd om hem te verleiden.. ;)

Je kunt beter een dag voor je ei klussen, je maakt dan zelfs een grotere kans. Dus ja... als je op de eisprong dag een feestje hebt oid, dan doe je het toch lekker de dag ervoor?

Ja, lange dagen ken ik... Zit zelf in het onderwijs en organiseer de sint en de kerst. Met ouders, dus regelmatig (gem. 2x per week) 's avonds vergaderen. Kom ik ronf 11 uur thuis, volgende dag om 6 uur weer op. Het scheelt alleen dat na de kerst, mijn werktijden weer redelijk normaal zullen zijn... en met een stuk minder drukte en stress.

Vermoeiende dagen, maar de ovulatietesten helpen wel met zin hebben om te spelen, haha!

En Hilda, idd wat jij zegt: je weet waar je het voor doet!

Terug
Bovenaan