Je kindje voelen met 9 weken en 2 dagen


Ik ben zwanger van mijn 2de kindje.
Nu dacht ik de hele dag kleine plopjes te voelen.
Het zou wel heel snel zijn,
Maar ze zeggen dat je het van de 2de sneller voelt.
Met de zwangerschap van mijn dochtertje voelde ik met 15 weken.
 
Nou het lijkt me erg snel, maar ik voel soms ook plopjes en ben iets verder dan jou... maar ik geloof zelf dat dat gewoon mijn darmen zijn. het kindje is nu nog zo klein! maar misschien zijn er moeders die er wel zeker van zijn hun kleine al zo vroeg hebben gevoeld. Ik geloof het niet zo! Maar ik kan ook niet wachten tot dat moment zich weer aandient... heerlijk lijkt me dat weer!
 

Hey Bloempje,



Het zullen idd mijn darmen wel zijn.
Ik zal het nu ook wel met 15 weken ofzo voelen.
Maar het leek net of ik die plopjes al voelde.
Het zou idd wel erg snel zijn als ik het nu al voelde.
















 
hoi,
Ik ben zwanger van ons 4e kindje!
Ik voelde dit keer met 12wk 1x iets en vanaf wk13 werd het langzaam iets meer!
Nu ben ik 19wk en voel ik de kleine een aantal keer per dag!
9wk is denk ik echt te vroeg, zelfs als je eerder zwanger bent geweest, je schrijft de hele dag, dus denk ik toch dat het je darmen zijn.
Fijne zwangerschap.
MJ
 
wat toevallig.
ik wou net hetzelfde op de site zetten.
alleen ik ben nu 14 weken.
ik denk dat de plopjes ook je darmen zijn, maar ik voel het sinds gisteren kriebelen. net alsof er iemand heel licht aan de binnenkant zit te kriebelen. zal dat al wel je kindje kunnen zijn?
 

Hoi,

Ik denk idd dat het mijn darmen zijn omdat ik nu pas 9 weken zwanger ben.
Met mijn dochtertje voelde ik het met 15 weken.
Met 14 weken zou je het kunnen voelen.

 
toen ik de eerste keer zwanger was voelde ik het voor het eerst met 15 weken iets, de andere keren zo rond de 13 weken. ik ben nu 11 weken en heb soms ook het idee dat ik de kleine al voel. Ik heb snel last van mijn darmen dus weet wel zo'n beetje hoe dat voelt, en dit voelt gewoon heel anders daarom denk ik dat het toch wel van het kindje afkomt.
 
ik heb hetzelfde. Maar het zijn echt mijn darmen maar het lijkt wel veel op het gevoel dat je hebt als de baby beweegt.
Bij de eerste voelde ik het met 18 weken. Ben nu 10 weken dus de baby zal ik nu nog niet voelen. Maar de gedachte dat je zwanger bent laat je dingen voelen....het is ook zo leuk...kan niet wachten om de eerste bewegingen te voelen....tot je dadelijk 30 weken bent en regelmatig een voet hebt uitsteken of niet kan slapen omdat de kleine in je buik is aan het woelen, hahahahha
 
Terug
Bovenaan