Je lamlendig voelen

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik op de kop af; 27 weken zwanger.
En gisteren postieve, mooie pretecho gehad!
Geen reden tot klagen zou je denken :)

Toch ben ik vandaag in zo'n bui dat ik alleen maar wil huilen, me lamlendig voel en geen eten kan verdragen! Voel me misselijk en een crackertje gaat er met moeite in.

Ik wil eigenlijk zoveel doen; huis / naar de stad etc. maar kan me er niet toe zetten.

Herkennen jullie dit?

Gr, Linda
 
Jup. Klinkt me heel bekent! De bakken ijs staan ook al klaar in de vriezer wanneer het weer zover is. Een of een andere jankfilm in de dvd, en ik kan er weer even tegen :)

Soms heb je gewoon zo'n dag dat het allemaal even niet lukt. Morgen weer een dag.
 
klinkt erg bekent. De bakken ijs staan al klaar in de vriezer wanneer het weer zover is. Een of een andere jankfilm in de dvd speler en ik kan er weer even tegen :)

Joh, net als super dagen heb je ook wel eens dagen dat je liever in bed was blijven liggen. Shit happens, de stad loopt niet weg, gewoon een andere dag gaan.
 
Ik herken het helemaal behalve dan het niet kunnen eten, want dat is bij mij nog geen enkele week een probleem geweest. 24 weken zwanger en ondanks dat er continue gevraagd wordt hoe blij ik wel niet ben kan er soms amper een glimlach vanaf. Ik ben van binnen dolgelukkig met het kleine wondertje in mij, maar de hormonen lijken dit niet te willen uiten, haha. De kleine is welkom, erg lang naar uitgekeken en na 5 miskramen ook meer dan geliefd, nu al, maar toch.......ik kan niet wachten dat de dag er is dat ik ga bevallen. Heleboel vrouwen die enorm daar tegenop zitten, maar ondanks de pijn, hoe het ook een hel zal worden eventueel......zwanger zijn is voor mij niet de euforie en de roze wolk waar men vaak over praat. Dus herkenbaar.........ja, haha. Janken, moe en moody zijn ben ik al 24 weken en dat voor iemand die meestal alleen maar vrolijk en druk was. Aanpassen en anders de dag indelen is mijn oplossing en geniet er evengoed heerlijk van de trappelende beentjes.
 
Terug
Bovenaan