Je moe toch wat als je nog steeds niet los kan lopen....

A

Anoniem

Guest
en daarom verplaats ik me zo door het huis. Gaat net zo makkelijk hoor. Deze foto heeft mamma net genomen.

Groetjes van Stijn

Hey stijn,

jij kunt al goed vooruitkomen zeg!
ik kan eindelijk sinds vorige week ook een beetje zo vooruit komen
maar gister  keken ze even niet naar me en toen ging ik maar languit liggen
maar dat was niet zo handig want daar lag een metalen plaat op de grond en nu zit er een blauw paasei op mijn voorhoofd, dat was best wel pijnlijk, heb jij dat ook wel eens?

nou hobbel ze verders...

groetjes roan

Hoi Stijn,

Zoals jij je voorbeweegt doe ik ook. Ik neem altijd de stoel van mijn broer, die dan heel boos wordt, want het is zijn stoel.
Kunnen we alvast oefenen voor als we later oud zijn, hoeven we niet meer op rollatorles.

groetjes Daan

Hoi Stijn,

wat een heerlijke foto heeft jou mama gemaakt zeg!! Wat kan je mooi lachen, met je tutje in je mond
Zelf ben ik nog niet zo ver als jou hoor.
Ik stap regelmatig met mama of papa, maar dan moeten ze echt nog mijn armpjes vasthouden hoor, anders lig ik op de grond.

Groetjes Dylano!

Heel goed van jou hoor Stijn. Ik snap daar allemaal nog niets van hoor. Ik kan nog niet eens uit mezelf gaan zitten en staan zit er ook nog niet in.

Groetjes en loop ze
Maaike

Hoi Stijn,

Jij bent echt al stoer.
Ik doe het wat rustiger aan hoor. Ik wil nu gaan tijgeren (zo noemt mama dat) alleen ga ik nog heel vaak achteruit! Snap maar niet hoe dat kan. En als mijn speeltjes steeds wegfloepen en ik er niet meer bij kan, ga ik heel hard huilen. En soms komt mama mij dan redden. Soms ook niet en dan moet ik maar op zoek naar iets anders om mee te spelen.
Maarre, ga vooral zo door!

Groetjes,
Sven

Hoi vriendjes en vriendinnetjes,

leuk dat jullie allemaal een berichtje voor me hebben achtergelaten. Ik heb ook een loopauto waar ik op het gras achter loop en dat gaat goed maar nu wilde ik dat gisteren in huis doen en reed dat ding veel te vlug weg en lag ik zo plat op mijn neus.ik keek heel vrbaasd en mamma moest heel erg lachen om mijn capriolen, zoals ze dat noemt.

Groetjes van Stijn

Terug
Bovenaan