Je neef wordt vader..... snik snik

A

Anoniem

Guest
Ben nu 5 maand van de pil af en dus 5 rondes bezig om zwanger proberen te raken.... Zo stom: als je dan zelf de beslissing genomen hebt om zwanger te willen worden, lijkt het of IEDEREEN zwanger wordt in je omgeving behalve....wij zelf.
En dan heb je hoge hoop dat het deze maand raak is; test gedaan...negatief; belt je moeder ''s avonds: '' heb je het al gehoord? je neef wordt vader".
Tja hoe moet je dan reageren, '' ja leuk voor hun'' en als je moeder dan heeft opgehangen een potje zitten janken.....zij wel en wij weer niet!

Had echt geen idee dat het zoveel met je kan doen als je zwanger wilt raken en de rondes gaan voorbij zonder resultaat....

Heey meid,

Ik begrijp je helemaal hoor!! Heb hetzelfde 'probleem'. Normaal vallen al die dikke buiken je niet op en nu? Je ziet niks anders meer! Toen ik net bevallen was zag ik alleen maar medemoeders met kleine baby's. Is een proces wat erbij hoort denk ik. Helaas maakt dit het er niet makkelijker op!

Veel succes meid! Ook wij testen binnenkort positief!!

Liefs ciomama

Erg balen! Weet hoe je je voelt!
Hier is inmiddels iedereen die zich toendertijd zwanger meldde inmiddels ook al bevallen. Dan ga je helemaal vraagtekens bij jezelf zetten en doet je humeur ook geen goed zo tegen je nod aan. Hoewel ik me tot nu toe aardig opgewekt voel...

Succes!

Ik heb het vooral met dikke buiken van rond de 28 wk. Ik zou nl nu ook zover zijn, ware het niet dat die miskraam roet in het eten gooide eind januari. Als ik het zie kan ik er gewoon bijna niet naar kijken. Het steekt zo enorm!! En ik gun het een ander heus, maar ons ook zo.

Dat is inderdaad niet leuk!!

Ik heb hetzelfde.. een maand geleden werd bekend dat er een nicht zwanger is.. vorige week een kaartje gehad van een andere nicht: hoera ik ben zwanger.. en mijn buurvrouw ook!! Dan denk ik: tis nie eerlijk!! maar wie weet hoe lang hun er over hebben gedaan... ben wel blij voor ze hoor, maar ben ook erg jaloers

Ik hoop dat we allemaal heel snel zwanger zijn!

Ik heb precies hetzelfde !!!
Echt niet raar dat jeje zo voelt hoor .

Bij mij zijn er nu inmiddels (sinds ik gestopt ben met de pil ) 5 zwanger die ik regelmatig zie en daarbij is een vriendin net bevallen en geloof me iedere keer als iemand vol trots verteld dat ze zwanger zijn voel jij je weer k*t hoe blij je ook bent voor die persoon .
De truc is alleen dat je weer even uit die put moet komen gewoon en weer positief moet denken want ook jij mag ooit vertellen dat je zwanger bent !
Zo denk ik maar gewoon iedereen komt een keer aan de beurt en mag ooit haar eigen kindje vasthouden .

Dus positieve gedachte !!!

Positief blijven denken en inderdaad moeilijk. Wij zitten inmiddels in ronde 9 en ik zie ook overal dikke buiken om me heen. Vandaag is mn neef voor de 2e keer vader geworden en ik was blij voor hem maar moest daarna ook even huilen......

Hay meid,

Ik snap je helemaal! Echt klote en vooral: oneerlijk! Je gunt het ze van harte maar.............jij was eerst!

Heel normaal meid, jij krijgt ook je kindje nog wel!

Geloof daarin, het helpt mij wel op zulke momenten.........pfffffff

Een collega is bijna uitgerekend, ik zou 22 juli uitgerekend zijn, 1 dag voordat we een jaar getrouwd zouden zijn, en zij heeft haar baby bijna en ik heb niks....................echt klote, zij heeft er ook al één!

Het leven is soms heel oneerlijk maar wij krijgen ons kindje heus!!!!!!!

Terug
Bovenaan