je ongie eerder?

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Ik heb een vraagje, ik heb nl. t idee dat ik mijn eisprong (als ik die al heb gehad) eerder heb gehad dan ik had gedacht,(ik zit nl. in ronde 1, t is dus gissen.) Ik denk dit op te maken uit mijn 'slijm'. Betekent dat dan ook dat mijn ongie eerder zal of kan komen? (liever helemaal niet natuurlijk, maar ik heb niet die illusie.) Want dan moet ik er ff rekening mee houden, anders wordt t zo'n zooitje.
Wie weet dit?

Groetjes Gabrielle.

hoiii!
ik heb een vraag aan jou, kan alleen geen antwoord geven op jou vraag, want ik merk er niets van wanneer ik een eiersprong heb... heb jij last van bijwerkingen van de pil, een soort afkickverschijnselen? ben benieuwd.....
X-je

Hoi,
Nou dat valt volgens mij wel mee, ik vroeg me ook af of er het een en ander zou veranderen, maar het enige wat ik merk is dat afegelopen week mijn tepels echt ongelofelijk gevoelig waren en dat mijn 'slijm' anders is. En bij jou?
Groetjes Gabrielle.

hi,
ik merk namelijk wel van alles. had zondag mijn NOD en het is er nog niet gelukkig, maar ben telkens misselijk, buikkrampen/ steken en heb al 1 1/2 week het gevoel dat ik ongi moet worden, maar het blijft weg, gelukkig!! nu is het afwachten geblazen, lijkt me stug dat het de eerste ronde al raak is..... ik heet trouwens andrea...

Hi meiden,

Ben zelf ook net gestopt. Denk ook dat ik m'n eitje (als het er al was) eerder heb gehad. Ging er van uit het rond deze tijd te krijgen maar vorige week vrijdag dacht ik uit mijn slijm op te kunnen maken dat ik toen al vruchtbaar was?!?

Snap er niets van dat was 11 dagen na het begin van mijn ongi?!? Terwijl ik er van uit ga een hele lange cyclus te hebben...

Het kan dus volgens mij wel.
Gabrielle... er zit voor ons niets anders op dan afwachten.

Ik heb al 2 weken een rare buik. Eigenlijk gewoon sinds ik gestopt ben.
Opgeblazen gevoel/krampjes/Lucht.
Ik snap er niets van.

Ik wacht mijn eerste ongi wel af en hoop dat eea dan wat normaler wordt.

Of niet ongi worden en gelijk zwanger zijn natuurlijk!!!!

Succes en we houden elkaar gewoon lekker op de hoogte hihi!

Groetjes Bieb.

Terug
Bovenaan