Je partner is onzeker ?

Hallo allen,

Wij hebben een kleine meid van 10 weken.
Mijn man is erg onzeker en ik irriteer mij hier dood aan. Hij onderneemt geen stappen wat betreft de kleine meid. Als ik aan het bellen ben dan zal hij haar niet even over nemen. Als ik naar de toilet of onder de douche sta en zij wordt wakker onderneemt hij niet geen luier check. Ff knuffelen niets. Ik heb al geprobeerd dit tegen hem te zeggen, maar er veranderd weinig. ( Hij doet het alleen als ik het hem zeg)
Ik voel me momenteel erg alleen.

Ik weet niet zo goed wat ik verder moet.
Mensen met tips ?

Hai,
Da's natuurlijk niet echt fijn voor jou... Ik herken het wel een beetje. Mijn jongste broer en schoonzus hadden dit ook. Zij zijn ouders van 2 schitterende jongens (3 en 5 intussen). Mijn broer was in het begin ook enorm onzeker. Hij voelde zich helemaal niet goed bij het feit dat de jongens nog zo klein en breekbaar waren. Hij wilde hen niet pijn doen. Niet om je slechte moed te geven, maar bij hem is dit 'pas' gebeterd wanneer de jongens begonnen te kruipen...
Hij moest vooral wennen aan het feit dat baby's nog zo klein en fragiel zijn... Eens ze wat steviger werden, is dit ook wel gebeterd :) 

Hoi jedi, mijn man had dit ook met onze meid toen. Hij was bang dat hij haar zou breken. Ook gaf hij aan dat hij moeite had met verschonen, omdat ze een meisje is. Dit komt allemaal wel goed. Dring het niet op, maar praat met hem. Geef ook aan hoe jij je er bij voelt. Het is best spannend allemaal zo'n klein mensje te verzorgen.. Stel je voor dat hij het fout doet? Mannen denken soms raar en praten daar niet over 

Hoi jedi, mijn man had dit ook met onze meid toen. Hij was bang dat hij haar zou breken. Ook gaf hij aan dat hij moeite had met verschonen, omdat ze een meisje is. Dit komt allemaal wel goed. Dring het niet op, maar praat met hem. Geef ook aan hoe jij je er bij voelt. Het is best spannend allemaal zo'n klein mensje te verzorgen.. Stel je voor dat hij het fout doet? Mannen denken soms raar en praten daar niet over 

Terug
Bovenaan